Jump to content

Mobile Favorites


Guest timothee

Recommended Posts

Guest timothee

Hoi,

Ik zat zojuist via de MSN site een route te plannen naar het Zillion Reunion evenement van a.s. zaterdag en toen zag ik bovenaan het route overzicht een linkje "Opslaan naar Pocket PC" staan.

Als ik op dat linkje klik, dan krijg ik een nieuw venster in Internet Explorer met de route en een klein kaartje en instructies hoe de routebeschrijving toe te voegen tot de favorieten in mijn telefoon.

Ik moet klikken op Extra -> Create Mobile Favorite in de menubalk in IE. Als ik dat doe, krijg ik een venstertje waarin ik de favoriet een naam kan geven...dat doe ik en dan klik ik op OK. Ik zie dan heel snel ff een klein icoontje (volgens mij in de vorm van een GSM) verschijnen in de systemtray, maar dat is erg snel weer weg. Hij zegt vervolgens dat e.e.a. gelukt is. Kijk ik echter in de favorieten van IE op mijn E200, dan staat de route-favoriet er niet bij :D Ook na opnieuw synchroniseren met ActiveSync niet.

Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt dit niet omdat er gesproken wordt van Pocket PC of is de SPV E200 ook een Pocket PC? Zou het wel erg leuk vinden als ik hem kon toevoegen...weet helaas het adres niet anders zou ik het handmatig invoeren.

Dus...iemand ervaring met het toevoegen van mobile favorites op de E200 via IE 6 op een XP machine?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.