• Announcements

• Reminder - MoDaCo position on illegal content   07/30/15

ILLEGAL CONTENT I'd like to just reaffirm MoDaCo's position regarding piracy and illegal content in the light of some recent questions / postings. Posts will be censored by myself or my moderation team if the contain or link to: Illegal / pirated / cracked software or sites that host such softwareNintendo emulators / ROMs or sites hosting them (in light of Nintendo's legal stance)CUSTOM ROMS You may discuss and post links to custom device ROMs on MoDaCo, provided the following rules are adhered to: ROMs must not contain any illegal 3rd party software (this includes trial versions included without permission)ROMs must give full credit to the original authorISSUES If you have any issues with this policy, please contact PaulOBrien directly via PM.
    • Reminder: Selling items on the forum directly is not allowed   07/30/15

Please note that selling items on the forum directly is not allowed by the forum rules. There is a forum for eBay auctions whereby you can list the items on eBay and link to them there. This is the ONLY forum for this type of activity. You may also advertise links to the eBay forum in your signature. Please note that selling directly in contravention of these rules will result in a warning / suspension / ban.

Waar kan ik Mini SD kaartjes kopen in een winkel

11 posts in this topic

Posted

Hallo,

Ik ben op zoek naar een winkel waar ze 512 MB mini SD kaartjes hebben ... (geen webshop) ..

Wie o wie ??

Marcel

0

Posted

Probeer carphone warehouse of belcompany :wink: :wink: :wink:

0

Posted

Wat je ook kan proberen is: Een computer zaak zo als norrod, funpric, dynabite. Of foto zaaken en V&D, enz enz enz ze worden op heel veel plaatsen verkocht pas wel op want ze proberen je snel te naaien heb ik zelf al gemerkt kaartje van 256 mb koste bij norrod 25 euro en bij andere zaaken kosten ze tussen de 35 en 65 euro.

Met Vriendelijke Groet,

M. Bolt

0

Posted

Heb mijn 256MB kaartje een klein half jaar geleden bij Media Markt gekocht. Kostte me toen nog een dikke 50 euro.

0

Posted

Naaien? Zoiezo zijn de "echte" winkels altijd veel duurder hiernaast zit er verschil in kwaliteit en snelheid.

Hier kan je iig genoeg vinden.

http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/302

0

Posted

Hallo,

Ik ben op zoek naar een winkel waar ze 512 MB mini SD kaartjes hebben ... (geen webshop) ..

Wie o wie ??

Marcel

<{POST_SNAPBACK}>

www.opus.nl :D

0

Posted

Tsja...ik kijk in alle winkels waar ik kom altijd even of er toevallig al miniSD in de rekken ligt. Nog erg weinig succes kan ik je zeggen. Echt mondjesmaat...hier en daar 1 exemplaar 128MB of hoogstens 256MB. Een 512MB heb ik nog niet gezien in een 'ouderwetse' winkel.

Maar ja...wat is eigenlijk het probleem van een webwinkel? Ze zijn tegenwoordig allemaal minimaal net zo betrouwbaar als winkels in de winkelstraat, ze leveren alles aan je deur af, ze hebben bijna alles dat je maar kan willen en ze zijn veel en veel goedkoper.

Weinig reden om naar een winkel te gaan (en al helemaal niet met de temperaturen die je vandaag buiten hebt). :lol:

0

Posted

Vandaag ontvang ik m'n 512MB kaartje van Interngeheugen.com (kon niet wachten op de 1024MB). Voor net een tikkie meer dan 50 Euro en binnen 2 dagen in huis. Besteld vanaf m'n MPx220 terwijl ik onderuitgezakt op de bank hing. Hahaha gemak dient de mensch :D

0

Posted

Hé..

Kijk eens op www.computerland.nl en dan bij opruiming!!!

Enige is nog ff een vestiging vinden, das nog het lastigste. :|

0

Posted

Ik zie alleen SD, geen mini SD kaartjes.

0

Posted

ik heb een miniSD kaartje van 512 gekocht bij dixxons

0