Jump to content

Hjælp - hvordan fjerner jeg software blokeing på min spv 500


Guest højeste

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

De fleste programmer kan installeres selvom telefonen ikke er software unlocked!

Men klik på OTA .. og følg instruktionerne! Når det hele nu ender med ikke at virke, bliver du ført hen til en side, hvor der er en e-mail adresse og en liste over hvilke informationer de gerne vil have fra dig! (Husk imei nummer)

Når de har modtaget din e-mail sender de dig et program der kan unlocke lige nøjagtig din mobil.

Link to comment
Share on other sites

Din løsning er korrekt. Hvis man har toldmodighed.

Jeg har nu ventet et par måneder på min fil. Deres første svar var: ”Det kommer snart”. Andet svar: ”Det kommer snart næste uge”.

Øhh tænkte jeg.

Så var deres tekniker på ferie. hmm..

Nu venter jeg igen på svar. Ik fedt.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Din løsning er korrekt. Hvis man har toldmodighed.

Jeg har nu ventet et par måneder på min fil. Deres første svar var: ”Det kommer snart”. Andet svar: ”Det kommer snart næste uge”.  

Øhh tænkte jeg.

Så var deres tekniker på ferie. hmm..

Nu venter jeg igen på svar. Ik fedt.

Tja, det er desværre den eneste løsning der virker ... nogle får deres fil efter ganske få dage, andre venter i længere tid.

Selv måtte jeg vente i 1 måned, men havde ikke problemer med at installere programmer inden da, så det gik lige, selvom jeg også syntes det var en meget lang ventetid!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Simon Olesen

efter at have ventet i ca 10 dage,ringet 3 gange hvor jeg sidste gang kaldte pigen fra orange løgner, ringede konrad fra orange og snakkede om en opdatering 1 uge i det nye år.

han lovede ingenting men jeg fik min decert mail ca 2 min senere, om det var en tilfældighed ved jeg ikke.

i øvrigt er pigerne derinde ikke 2 kr værd !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Man kan desværre ikke forvente at alle i Orange kundeservice kender til alle mobil-styresystemer! De fleste er kun beregnet til at hjælpe med opsætninger, abonnementer osv!

Orange har en SPV-afdeling der ved en anelse mere, men de er stadig ikke eksperter som man kunne ønske sig! Og de ved højst sandsynligt heller ikke hvornår den skide opdatering kommer.

Link to comment
Share on other sites

Guest Simon Olesen

næ der må da være grænser for hvad man skal vide for at være medarbejder hos orange. men de gange jeg har spurgt efter spv afdelingen har medarbejderen selv forsøgt at "hjælpe", hvorfor ved jeg ikke, men de spilder min tid, og stikker en røver lidt for ofte!

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Endelig jeg har modtaget filen fra Developers. :-)

Jeg spurgte til hvorfor det tog så lang tid, de svarede at de havde sendt den tre gange. Mente det kunne være min mail server der sorterede dem fra. Sjovt nok kunne jeg godt modtage nu. Hmm.... Måske skylder jeg en undskyldning for min utålmodighed?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest MUMS.dk

Hey der,

jeg tror ikke C500 er software låst. Jeg har lige købt en C500 og har lavet en softwarechecker i C++ der netop også kan installeres på telefonen (evt. under StartMenu).

I kan hente filen fra www.mums.dk ... mums.dk er en Applikationsserver, så siden er kun tilgænglig når serverne er tændt.

Andet software: Det er vigtigt man checker om det software man vil installerer er udviklet til Smartphone 2003 2.edition som jo er den udgave der ligger på de nye SPVC500ér.

mvh

MUMS.dk

Edited by MUMS.dk
Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

SPV C500 kommer som default med lav software lås! Det vil sige, at man kan installere de fleste programmer, og de fleste temaer.

Der vil dog være ting man IKKE kan installere uden at software unlocke den. Typisk programmer og temaer der roder for meget i registererings databasen og lignende.

Desuden kan man heller ikke flytte rundt på default ikoner i start menuen, uden at software unlocke den.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest TheWire

hey allesammen!

Jeg er ny i det her forum, men har nu i et par dage siddet og kigget lidt på de forskellige posts.

Det der frustrerer mig mest ved min spv c500 er at den ikke altid vil installere programmer.

Jeg prøvede programmet fra mums.dk og det fortæller mig at min telefon er sw-unlocked.......men når jeg for eksempel prøver at installere antivirus software fra trend micro siger den at programmet ikke har "system rettigheder nok" og derfor ikke kan installeres. Programmet er udviklet til windows mobile 2003 2.nd edition.

Jeg er en smule puzzled da dette ikke kun er et tilfælde jeg har oplevet det i!

Nogen der har nogen ideer?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest TRFF

Man kan få sin mobil software unlocket ved at gå ind på:

Developers orange

Siden kan også bruges til C500 ... har nemlig selv en jeg har fået software unlocket ;) . Der gik en uge fra jeg sendte informationerne til jeg fik programmet med email, men husk at bruge en anden email end gmail da den ikke kan tage *.exe filer.

Edited by TRFF
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.