Jump to content

unlock


Guest odessadream

Recommended Posts

Guest BarnOwl

Helaas werkt dat niet bij mij. Ik heb een SPV C500 met de laatste Orange rom.

Hij is wel sim-unlocked. Werkt de site niet alleen met Orange abonnees?

Ik heb een T-Mobile sim erin.

Het app. unlock tool werkt ook niet vanwege de application unlock, ik krijg dan de melding dat het geen gecertificeerd programma is.

Schiet lekker op zo. Er moet toch een manier zijn om mijn C500 volledig vrij te maken? Ik wil de .cab file installeren van een homescreen die hier op de site staat, maar dat vertikt hij dus...... :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bij mij werkte de Orange OTA unlock eerst ook niet. Toen ik heb ik em moeten hard-resetten. Zo gauw die erna weer opgestart was kreeg ik gelijk de melding dat ie unlocked was :|

Link to comment
Share on other sites

Guest Tristan

Er is een wezenlijk verschil tussen application unlocken, en sim unlocken. Ik geloof wel dat je de oude SPV ergens gratis kunt unlocken, maar dan moet je eventjes op deze site zoeken.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest abarchan

weet iemand ook hoe je een mpx200 kan unlocken?

een programma software of zo iets dus niet verwijzen naar die sites die geld voor vragen

thanx

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest robinmike
Helaas werkt dat niet bij mij. Ik heb een SPV C500 met de laatste Orange rom.

Hij is wel sim-unlocked. Werkt de site niet alleen met Orange abonnees?

Ik heb een T-Mobile sim erin.

Het app. unlock tool werkt ook niet vanwege de application unlock, ik krijg dan de melding dat het geen gecertificeerd programma is.

Schiet lekker op zo. Er moet toch een manier zijn om mijn C500 volledig vrij te maken? Ik wil de .cab file installeren van een homescreen die hier op de site staat, maar dat vertikt hij dus...... :cry:

<{POST_SNAPBACK}>

je moet dit cab file vanuit je computer installeren. dan werkt ie wel :-) heb ik ook gedaan

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest Zwappp
weet iemand ook hoe je een mpx200 kan unlocken?

een programma software of zo ietsĀ  dus niet verwijzen naar die sites die geld voor vragen

thanx

<{POST_SNAPBACK}>

Hi,

Heb dus waarschijnlijk hetzelfde probleem, heb mijn mpx200 geflashed naar WM2005 en

kan nu dus geen nieuwe homescreens meer installeren...:-(

Hij geeft aan dat ik te weinig system permissions heb.

Weet iemand hier wat op of heb ik weer s wat gemist??

Thx

Link to comment
Share on other sites

Guest RedTop
je moet even een unlock erover heen gooien dan zou die het weer moeten doen ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ik heb hetzelfde probleem. MPX200 geflashed naar WM2005 en nu geen mogelijkheden meer om proggies te installeren. De diverse unlock apps die ik heb gevonden werken niet... ;)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.