• Announcements

• Reminder - MoDaCo position on illegal content   07/30/15

ILLEGAL CONTENT I'd like to just reaffirm MoDaCo's position regarding piracy and illegal content in the light of some recent questions / postings. Posts will be censored by myself or my moderation team if the contain or link to: Illegal / pirated / cracked software or sites that host such softwareNintendo emulators / ROMs or sites hosting them (in light of Nintendo's legal stance)CUSTOM ROMS You may discuss and post links to custom device ROMs on MoDaCo, provided the following rules are adhered to: ROMs must not contain any illegal 3rd party software (this includes trial versions included without permission)ROMs must give full credit to the original authorISSUES If you have any issues with this policy, please contact PaulOBrien directly via PM.
    • Reminder: Selling items on the forum directly is not allowed   07/30/15

Please note that selling items on the forum directly is not allowed by the forum rules. There is a forum for eBay auctions whereby you can list the items on eBay and link to them there. This is the ONLY forum for this type of activity. You may also advertise links to the eBay forum in your signature. Please note that selling directly in contravention of these rules will result in a warning / suspension / ban.
Sign in to follow this  
Followers 0

unlock

12 posts in this topic

Posted

Hoe kan ik mijn C500 unlocken zodat ik ik er allerlei programma's op kan zetten????

0

Posted

Eerst welkom , ga naar <<< HIER>>> en alles invullen en binnen een paar min heb je een software lock vrij C500 :) :wink: :wink: :wink:

0

Posted

Helaas werkt dat niet bij mij. Ik heb een SPV C500 met de laatste Orange rom.

Hij is wel sim-unlocked. Werkt de site niet alleen met Orange abonnees?

Ik heb een T-Mobile sim erin.

Het app. unlock tool werkt ook niet vanwege de application unlock, ik krijg dan de melding dat het geen gecertificeerd programma is.

Schiet lekker op zo. Er moet toch een manier zijn om mijn C500 volledig vrij te maken? Ik wil de .cab file installeren van een homescreen die hier op de site staat, maar dat vertikt hij dus...... :cry:

0

Posted

ga anders ff naar http://www.coolsmartphone.com/index.php?op...owns&Itemid=119 en kies unlock all (wel eerst ff registreren).. dit tooltje op de juiste wijze naar je phone kopieren en runnen en je C500 is vrij van locks... Heeft bij mij in 1 keer goed gewerkt!

0

Posted

Bij mij werkte de Orange OTA unlock eerst ook niet. Toen ik heb ik em moeten hard-resetten. Zo gauw die erna weer opgestart was kreeg ik gelijk de melding dat ie unlocked was :|

0

Posted

hoe heb je je c500 unlocked? ik wil mijn oude spv unlocken zodat mn broertje hem kan gebruiken met zijn telfort prepaid...

0

Posted

Er is een wezenlijk verschil tussen application unlocken, en sim unlocken. Ik geloof wel dat je de oude SPV ergens gratis kunt unlocken, maar dan moet je eventjes op deze site zoeken.

0

Posted

weet iemand ook hoe je een mpx200 kan unlocken?

een programma software of zo iets dus niet verwijzen naar die sites die geld voor vragen

thanx

0

Posted

Helaas werkt dat niet bij mij. Ik heb een SPV C500 met de laatste Orange rom.

Hij is wel sim-unlocked. Werkt de site niet alleen met Orange abonnees?

Ik heb een T-Mobile sim erin.

Het app. unlock tool werkt ook niet vanwege de application unlock, ik krijg dan de melding dat het geen gecertificeerd programma is.

Schiet lekker op zo. Er moet toch een manier zijn om mijn C500 volledig vrij te maken? Ik wil de .cab file installeren van een homescreen die hier op de site staat, maar dat vertikt hij dus...... :cry:

<{POST_SNAPBACK}>

je moet dit cab file vanuit je computer installeren. dan werkt ie wel :-) heb ik ook gedaan

0

Posted

weet iemand ook hoe je een mpx200 kan unlocken?

een programma software of zo iets  dus niet verwijzen naar die sites die geld voor vragen

thanx

<{POST_SNAPBACK}>

Hi,

Heb dus waarschijnlijk hetzelfde probleem, heb mijn mpx200 geflashed naar WM2005 en

kan nu dus geen nieuwe homescreens meer installeren...:-(

Hij geeft aan dat ik te weinig system permissions heb.

Weet iemand hier wat op of heb ik weer s wat gemist??

Thx

0

Posted (edited)

je moet even een unlock erover heen gooien dan zou die het weer moeten doen ;)

Edited by njitram
0

Posted

je moet even een unlock erover heen gooien dan zou die het weer moeten doen ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ik heb hetzelfde probleem. MPX200 geflashed naar WM2005 en nu geen mogelijkheden meer om proggies te installeren. De diverse unlock apps die ik heb gevonden werken niet... ;)

0