Jump to content

Qtek 8020 mellemrum i tlf. nr giver problemer !


Guest Memet

Recommended Posts

Hej !!

Har problem med at sync. mellem Oultlook og min Qtek 8020. Der er mellemrum på tlf. nr i Outlook dvs " 99 99 99 99" Men telefonen vil have det sådan her " 99999999" ELLER VISER DET KUN tlf. nr når der er indkommende opkald og ikke navn på kontaktperson !!! :D :evil:

Nogen der kan hjælpe ??? Hvis rettelsen skal laves i outlook - hvor skal det så gøres ?? hvis i tlf. hvor skal det så gøres ??

:D :P

Link to comment
Share on other sites

Hej !!

Har problem med at sync. mellem Oultlook og min Qtek 8020. Der er mellemrum på tlf. nr i Outlook dvs " 99 99 99 99" Men telefonen vil have det sådan her          " 99999999"  ELLER VISER DET KUN tlf. nr når der er indkommende opkald og ikke navn på kontaktperson  !!! :D  :evil:

Nogen der kan hjælpe ??? Hvis rettelsen skal laves i outlook - hvor skal det så gøres ?? hvis i tlf. hvor skal det så gøres ??

:D  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Memet.

På telefonen skal du ind i telefonbogen og så slette de mellemrum der er mellem tallene 11 22 33 44 .. Evt i Outlook, så kan du åbne dine kontaktpersoner - klikke på Aktuel Visning ( så er det nemmere at overskue) og så klikke dig gennem dine venner og så lige fjerne de mellemrum der er opstået.

/J

Link to comment
Share on other sites

Hej Memet.

På telefonen skal du ind i telefonbogen og så slette de mellemrum der er mellem tallene 11 22 33 44 .. Evt i Outlook, så kan du åbne dine kontaktpersoner - klikke på Aktuel Visning ( så er det nemmere at overskue) og så klikke dig gennem dine venner og så lige fjerne de mellemrum der er opstået.

/J

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Jacob... jeg har283 kontakter :-) Jeg ved godt at jeg kan slette mellemrum i telefonen.. men Det kan jeg ikke i Outlook ( når jeg laver ændringerne fx. 99999999 skifter den automatisk over til 99 99 99 99 ) Jeg skifter også tit kontaktpersoner. Hvilket vil sige at det nok skal kunne lade sig gøre i outlook men ved ikke hvor :D Jeg købe smartphone pga de mange kontakt pers. osv. :cry:

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest må du ikke åbne kontakterne enkeltvis, for så holder Outlook altid øje med dig og "retter" dine indtastninger. Brug i stedet er overview over alle kontakter og ret dem derfra.

Virker det stadig ikke, er løsningen så sindssyg, at du næppe tror på den. Men prøv engang alligevel... :D

Åben Windows kontrol panel. Vælg 'Phone and Modem Options' (ja, jeg er på engelsk Windows) og ret din profil til, så du befinder dig i et eller andet alternativt land. Jeg har f.eks. valgt Diego Garcia (Hmm... Det lyder som en spansk fodboldspiller :D ). Dermed kan Outlook ikke længere gennemskue de tlfnumre du indtaster, og kan derfor heller ikke smadre dem!

Et idiotisk problem med en idiotisk løsning, men da problemet vistnok kun har været kendt siden den første SPV ankom for lidt over to år siden, har Microsoft desværre ikke haft tid til at kigge på det endnu. Eller måske tager det virkelig mange år at lave en 'Autospace on/off) funktion, hvem ved? :P

Link to comment
Share on other sites

Først og fremmest må du ikke åbne kontakterne enkeltvis, for så holder Outlook altid øje med dig og "retter" dine indtastninger. Brug i stedet er overview over alle kontakter og ret dem derfra.

Virker det stadig ikke, er løsningen så sindssyg, at du næppe tror på den. Men prøv engang alligevel... :D

Åben Windows kontrol panel. Vælg 'Phone and Modem Options' (ja, jeg er på engelsk Windows) og ret din profil til, så du befinder dig i et eller andet alternativt land. Jeg har f.eks. valgt Diego Garcia (Hmm... Det lyder som en spansk fodboldspiller :D ). Dermed kan Outlook ikke længere gennemskue de tlfnumre du indtaster, og kan derfor heller ikke smadre dem!

Et idiotisk problem med en idiotisk løsning, men da problemet vistnok kun har været kendt siden den første SPV ankom for lidt over to år siden, har Microsoft desværre ikke haft tid til at kigge på det endnu. Eller måske tager det virkelig mange år at lave en 'Autospace on/off) funktion, hvem ved?  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Hej igen.... JEP !! jeg gjorde det samme... brugte bare Tyskland :-) Men løsningen fandt jeg efter flere timer !!!! :D

tak for hjælpen ellers.

Link to comment
Share on other sites

Den eneste rigtige løsning er at skrive +45 foran alle numre, så kan din SPV godt finde ud af det. Man kan dog godt finde programmer til at gøre dette automatisk med alle numre, så det burde ikke være det store problem.

Link to comment
Share on other sites

Den eneste rigtige løsning er at skrive +45 foran alle numre, så kan din SPV godt finde ud af det. Man kan dog godt finde programmer til at gøre dette automatisk med alle numre, så det burde ikke være det store problem.

<{POST_SNAPBACK}>

Desværre insisterer Outlook stadig på at anbringe mellemrum i tlfnumrene, og det ser ikke kønt ud...

Edited by spvdk
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.