Jump to content

Vodafone VPA's?


Guest pradaboy

Recommended Posts

Guest pradaboy

Mijn VF contract loopt af dus ik verheugde me erop om vandaag eens lekker te gaan shoppen en kijken wat voor leuks ze hebben. Ik dacht eerst dat de BlackBerries wel een leuke oplossong waren voor mijn e-mail & internet gebruik maar die dingen zijn zo "ge-Vodafonizeerd" dat er van de normale gebruikswijze weinig overblijft :D

Naast de Nokia Comm 9300 was er weinig wat mij kon bekoren, nou is alleen die Nokia nog behoorlijk prijzig... iets dat ik mij op dit moment niet echt kan veroorloven.

Na wat onderzoek op internet ben ik erachter gekomen dat Vodafone een eigen PDA lijn heeft... heel origineel de VPA lijn (duh lol). Op zich de standaard Qtek/HTC modeletjes in hun eigen jasje. Ik weet niet of iemand de VPA IV al heeft gezien maar dit is echt zo'n beetje het ultieme op het gebied van smartphones (in mijn opzicht dan)

link: http://www.nieuwemobiel.nl > toestellen > merken > Vodafone > VPA IV

(sorry ik krijg er geen directe link uit)

Kan iemand mij zeggen wanneer de VPA lijn hier in NL op de markt komt en misschien zelfs in welke richting we moeten denken voor de VPA IV. Ik heb suggesties gezien van zomer 2005 tot september 2005 maar niets dat vaststaat. Ik ben hier benieuwd naar omdat ik als deze niet gauw op de markt kom toch voor de Comm 9300 ga (misschien dan maar met 2 jaar contract als kostenbesparing).

Nou dat is weer een lang verhaal, ben alweer een tijdje niet op Modaco geweest dus heb wat schade in te halen :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.