Jump to content

Prijzen cyclus Orange?


Guest Keats

Recommended Posts

Guest Keats

Hoi,

ff in het engels van een ander forum gekopieerd hoor, ik hoop dat jullie het niet erg vinden?

I have Orange now for 22,50E/month.. and I'm using my old Orange SPV classic.

I'd like my next smartphone to be a PDAphone, like the SPV M500 / M2000 (Qtek models S100 & 9090). The problem is that I have to renew my contract within three months. For now the SPV M500 (Qtek Magician) is still very expensive, but as you know, Orange drops the prices after a while. I was wondering if any of you have any idea how many months need to pass before they do so? I know that the C550 is coming soon, and probably within 6months or so, the Magician 2 (SPV M550?) will dominate =) But it could be that Orange just lowers prices every 3 or 4 months or so? Does anyone have a clue?

And too bad the Magician doesn't have WiFi.. duh! Somebody at HTC should get fired! Thank God they're going to fix it. Also, I've been looking at the cheapest way to get one... it's actually to buy one 2nd hand for ~300E and renew your contract SIM-only for 1 year at half-price. Otherwise you'll pay ~575E for it over 1 year minimum (including subscription fees).

Addendum:

Die 575E is bij een 1 jarig Orange 32,50 abbo, waar je dan ~170E moet bijbetalen. Probleem is dat je dan nog geen WiFi hebt. En dat is toch eigenlijk wel precies waar je zo'n ding voor wilt hebben, toch? Zo'n SDIO WiFi kaartje kost je ook nog 80E. Kun je bijna een Qtek 9090 (SPV M2000) voor kopen... maar dan loopt je weer met een baksteen te bellen ;-(

Bij T-mobile kun je de Magician (Qtek S100, SPV M500) krijgen voor 490E, 2 jaar een contract van 12,50 + de rest bijbetalen. Maarja da's wel twee jaar voor veel minder belminuten.

Maargoed mijn oorspronkelijke vraag is dus hoelang het nog duurt voordat Orange de prijzen verlaagt. Alvast bedankt, Groetjes,

Link to comment
Share on other sites

Guest davidhoff

Verwacht maar dat de prijzen van de m500 en de c500 stevig zullen droppen tussen Juli en December aangezien van beide modellen een opvolger op de markt komt (m500 opvolger heeft zelfs wlan!). Ik heb niet het idee dat ze bij orange een standaard prijzencyclus hebben maar zich meer op de concurrenten richten qua prijs (nogal logisch :roll: ).

ps. m500 is toch gratis bij Orange met een 32,50€/2jr. abbo.?

Link to comment
Share on other sites

Guest davidhoff

Verwacht maar dat de prijzen van de m500 en de c500 stevig zullen droppen tussen Juli en December aangezien van beide modellen een opvolger op de markt komt (m500 opvolger heeft zelfs wlan!). Ik heb niet het idee dat ze bij orange een standaard prijzencyclus hebben maar zich meer op de concurrenten richten qua prijs (nogal logisch :roll: ).

ps. m500 is toch gratis bij Orange met een 32,50€/2jr. abbo.?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.