Jump to content

SPV C600


Guest Thumper Net

Recommended Posts

SPV C600 is nu te koop

SPV_C600_schin.jpg

Orange introduceert de compacte en oogverblindende Orange SPV C600. Dit is de eerste Smartphone op de Europese markt met Windows Mobile™ 5.0. Het hoge resolutie kleurenscherm en de 1.3 megapixel camera, zorgen voor levendige foto's en webpagina's.

formaat: 107.7 x 45.9 x 18.8mm

gewicht: 105 g

spreektijd: 4 uur

standby tijd: 6 dagen

Orange branded: simlock

toegang tot Orange World

Windows Mobile™ 5.0

hoge resolutie 320 x 240 kleurenscherm

inbox voor email, sms en mms (POP3 and IMAP4) + inbox, contacten en kalender

Pocket Internet Explorer (HTML 4.01 and wap 2.0)

1.3 mega pixel camera

media album en 64MB intern geheugen voor foto's en videoclips

muziekspeler voor MP3 en WAV formaat

synchronisatie via USB of Bluetooth®

voice commando

joystick voor gemakkelijke navigatie

ondersteunt Java voor het downloaden  en spelen van 3D games

quad band: 850/900/1800/1900 MHz

inhoud van het pakket:

handset

stereo headset

512MB Mini SD geheugenkaart

reisoplader en internationale plug-ins

USB synchronisatie kabel

een mooi toestel maar heeft geen wifi :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest karbunkle
SPV C600 is nu te koop

een mooi toestel maar heeft geen wifi  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Ik mag mijzelf de trotse eigenaar noemen sinds vorige week; ik ben zelf een newbie op gebied van PDA's en smartphones en dit is m'n eerste post op dit forum (op aanbeveling van de Orange NL help-desk, trouwens!).

Inderdaad een prachtig toestel, maar.... Hoewel 'ie draait op Mobile 5.0 zitten de -naar ik begrepen heb gebruikelijke- viewers voor MS Word, Excel, laat staan PowerPoint er niet bij...

Een belangrijke tekortkoming en merkwaardige beslissing van Orange NL om deze toepassingen eruit te slopen; dit apparaat lijkt mij toch ook op de zakelijke markt gericht.

Voor mij toch een van de redenen van aanschaf in elk geval. Als er iemand is die weet van een office viewer suite die werkt met Mobile 5.0 hoor ik dat graag (heb OfficeVue al geprobeerd, maar werkt niet...)

Kaz

Link to comment
Share on other sites

Guest karbunkle
Eerst welkom

Voor word heb je wordpad van vieka.com ( gratis ) excel heb je ptab van z4soft.com ( niet gratis )  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Peekie, bedankt voor de pointers.

Ik had inmiddels ClearVue Suite gevonden van Westtek maar dat werkte niet, dus een mailtje naar support gestuurd of er t.z.t. een Mobile 5.0 compatibele versie komt en tot mijn grote vreugde kreeg ik dit vandaag al terug:

Hello Kaz – thank you for contacting Westtek Support. I’m just about to announce that as of today, we have a Windows Mobile 2005-compatible release of ClearVue available for the Smartphone that you can purchase from our web store www.westtek.com/smartphone. For your device you should use/purchase the Smartphone version. We are going to offer a special holiday deal on the purchase of ClearVue Suite. I will add you to the distribution list so you receive the special promotion code that will allow you to get the discounted price.

Best regards,

Shauna Cary

WESTTEK, LLC

Timing is perfect! Deze suite is behoorlijk compleet, naast Word en Excel ook PowerPoint en PDF. Helaas niet editen.

http://www.westtek.com/smartphone/

Ik ga het installeren en kijken of het bevalt, zal bevindingen posten en -als positief- ook op Engelse site zetten, tenzij dat als onbehoorlijk wordt beschouwd :D.

Groet,

Kaz.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest karbunkle
Ik ga het installeren en kijken of het bevalt, zal bevindingen posten en -als positief- ook op Engelse site zetten, tenzij dat als onbehoorlijk wordt beschouwd ;).

<{POST_SNAPBACK}>

Zoals beloofd: Inmiddels de hele ClearVue Suite gekocht en geinstalleerd en moet zeggen, niet slecht...

Zoals eerder gezegd, het is alleen een viewer, maar eentje die naast tekst en spreadsheet files ook PowerPoint, PDF's en vele soorten plaatjes doet, met name PP is indrukwekkend. Ik heb begrepen dat je voor de standaard MS Mobile Suite de bestanden eerst moet converteren wanneer deze overgeheveld worden naar de SPV C600. Met ClearVue is dat niet nodig en copieer je gewoon het originele bestand over; een belangrijk voordeel, vind ik.

Tor nu toe ook behoorlijk stabiel. Nadelen? Ja. Ten eerste is het alleen een viewer, dus er valt helemaal niets te editen. By Word, Excel of PDF documenten is het niet mogelijk om dwars -landscape- op display af te lezen, waardoor regels toch wel erg kort worden.

In elk geval een goed alternatief voor diegenen die een Orange SPV C600 hebben gekocht zonder de MS Mobile viewers.

Houd er overigens rekeing mee dat dit m'n eerste smartphone en zelfs eerste PDA-achtige is, dus ik ben zeker geen autoriteit op dit gebied: Deze "recensie" met de nodige scepsis hanteren dus!

Kaz

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.