Jump to content

Qtek 8300/I-Mate SP5m


Guest johnjambon

Recommended Posts

Guest johnjambon

Goeiendag,

Ik had eerst een C500 magoed die is jammer genoeg stuk en werkt absoluut niet meer, maar ik moet dus wel weer een nieuwe telefoon hebben want ik heb nog steeds een abonnement lopen (Orange).

En nu sta ik in twyfel of ik een Qtek 8300 zal kopen of gewoon een C600.

De Qtek 8300 heeft WIFI en zoals ik overal lees is dit helemaal top, maar is dit wel zo heel handig en dus het geld waard?

En dan heb ik nog een vraag, wat is nou eigenluk het verschil tussen de Qtek 8300 en de I-mate sp5m?

Want ik heb overal eens zitten lezen, maar egt veel verschillen zie ik niet.

En ik heb ook gelezen dat er mensen zijn die nu de Qtek 8300 hebben of de I-mate sp5m, maar die krijgen geen verbinding via hun wifi of hebben problemen om de instellingen goed in te stellen?

Nouja ik hoop dat iemand mij advies kan geven :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest roma0803

Wellicht heb je je keus al gemaakt, ik kom je post nu pas tegen.

Tussen de Qtek en i-mate zit in principe geen verschil. i-mate heeft een site waar je meer kunt vinden dan Qtek op dit moment heeft.

WiFi is een aanrader, dus zou ik niet voor de C600 gaan. Hoewel er nog nauwelijks (geen) toepassingen beschikbaar zijn die er gebruik van maken, is het wel errug handig en goedkoop om via WiFi te browsen en/of updates voor programma's op te halen. Ik zou het niet meer willen missen. Ik heb ook nog nooit een probleem gehad om op een netwerk in te loggen en de meeste problemen waarover ik heb gelezen hebben niet zozeer met de telefoon te maken maar meer met de configuratie van het betreffende netwerk.

Ik hoop dat ik je een beetje meer info heb gegeven.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.