Jump to content

Qtek 8310


Guest acidlund

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

Den tilbydes så vidt jeg ved .. allerede med Telia abonnementer!

Er i færd med at få ombyttet min C500 til en Qtek 8310 igennem netop Telia .. så de har den på lager =)

Link to comment
Share on other sites

Guest acidlund

Det er korrekt. Jeg kunne også bare have slået mig til tåls inden jeg havde snakket med en Telia butik. De har haft den (i Århus) ca. 1 uges tid og har bare ikke fået den i "vinduet". Jeg skal hente min 8310 i morgen. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Jezzer
Den tilbydes så vidt jeg ved .. allerede med Telia abonnementer!

Er i færd med at få ombyttet min C500 til en Qtek 8310 igennem netop Telia .. så de har den på lager =)

<{POST_SNAPBACK}>

´

Davs

Kan man det? Bytte en sin c500 til en Qtek 8310?

Er det noget med at de ikke sælger c500 længere?

Jeg var hos Telecare i København (som Telia henviser til, hvilke også sender videre til ekstern) med min c500 pga. knapper, der driller. Har været der før og få rep. på Telias regning, men nu viste de mig et stort billede af nogle mikroskopiske fugtdråber, der gjorde at det vil koste mig 3500 kr. at få den rep. :-(

Da jeg fortalte det til Telia (Nørrebrogade, Kbh.), sagde de at det lød som en ny tlf. Det tolkede jeg som at jeg skulle købe, men der er måske bedre muligheder :-p

Jeg sagde jeg ville have Qtek og han viste mig 8020, 8100 og 8310.

Jeg har Trumf til 30/4-06 så han kunne tilbyde mig 8100'eren for 599 kr. (39 kr. /mnd.) og 8310'eren for ca. 2700 kr.

Det er så her jeg spørger om råd (midt i en anden tråd).

- Kan jeg bytte min c500 til en 8310 :-p ? (evt. undlade at sige at det med fugt)

- Skal vente og se om 8310 (eller 8300) kommer på Trumf tilbud inden 30/4-06?

- Skal jeg skynde mig at snuppe en 8100, mens den er der til 599 kr.?

- "8310 er så meget bedre end 8100 (wlan til dit Dansk Bredbaand)" brug de 2000 ekstra kroner på den.

- Køb en 8310 på eBay.

- Skift til PDA-Qtek'ene

- Andre gode muligheder?

På forhånd tak for hjælpen og mvh. Jesper Vejling

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.