• Announcements

• Reminder - MoDaCo position on illegal content   07/30/15

ILLEGAL CONTENT I'd like to just reaffirm MoDaCo's position regarding piracy and illegal content in the light of some recent questions / postings. Posts will be censored by myself or my moderation team if the contain or link to: Illegal / pirated / cracked software or sites that host such softwareNintendo emulators / ROMs or sites hosting them (in light of Nintendo's legal stance)CUSTOM ROMS You may discuss and post links to custom device ROMs on MoDaCo, provided the following rules are adhered to: ROMs must not contain any illegal 3rd party software (this includes trial versions included without permission)ROMs must give full credit to the original authorISSUES If you have any issues with this policy, please contact PaulOBrien directly via PM.
    • Reminder: Selling items on the forum directly is not allowed   07/30/15

Please note that selling items on the forum directly is not allowed by the forum rules. There is a forum for eBay auctions whereby you can list the items on eBay and link to them there. This is the ONLY forum for this type of activity. You may also advertise links to the eBay forum in your signature. Please note that selling directly in contravention of these rules will result in a warning / suspension / ban.

Qtek 8310

4 posts in this topic

Posted · Report post

Findes den kun uden abonnement eller vil f.eks. Telia udbyde den på et tidspunkt ?

0

Posted · Report post

Den tilbydes så vidt jeg ved .. allerede med Telia abonnementer!

Er i færd med at få ombyttet min C500 til en Qtek 8310 igennem netop Telia .. så de har den på lager =)

0

Posted · Report post

Det er korrekt. Jeg kunne også bare have slået mig til tåls inden jeg havde snakket med en Telia butik. De har haft den (i Århus) ca. 1 uges tid og har bare ikke fået den i "vinduet". Jeg skal hente min 8310 i morgen. ;)

0

Posted · Report post

Den tilbydes så vidt jeg ved .. allerede med Telia abonnementer!

Er i færd med at få ombyttet min C500 til en Qtek 8310 igennem netop Telia .. så de har den på lager =)

<{POST_SNAPBACK}>

´

Davs

Kan man det? Bytte en sin c500 til en Qtek 8310?

Er det noget med at de ikke sælger c500 længere?

Jeg var hos Telecare i København (som Telia henviser til, hvilke også sender videre til ekstern) med min c500 pga. knapper, der driller. Har været der før og få rep. på Telias regning, men nu viste de mig et stort billede af nogle mikroskopiske fugtdråber, der gjorde at det vil koste mig 3500 kr. at få den rep. :-(

Da jeg fortalte det til Telia (Nørrebrogade, Kbh.), sagde de at det lød som en ny tlf. Det tolkede jeg som at jeg skulle købe, men der er måske bedre muligheder :-p

Jeg sagde jeg ville have Qtek og han viste mig 8020, 8100 og 8310.

Jeg har Trumf til 30/4-06 så han kunne tilbyde mig 8100'eren for 599 kr. (39 kr. /mnd.) og 8310'eren for ca. 2700 kr.

Det er så her jeg spørger om råd (midt i en anden tråd).

- Kan jeg bytte min c500 til en 8310 :-p ? (evt. undlade at sige at det med fugt)

- Skal vente og se om 8310 (eller 8300) kommer på Trumf tilbud inden 30/4-06?

- Skal jeg skynde mig at snuppe en 8100, mens den er der til 599 kr.?

- "8310 er så meget bedre end 8100 (wlan til dit Dansk Bredbaand)" brug de 2000 ekstra kroner på den.

- Køb en 8310 på eBay.

- Skift til PDA-Qtek'ene

- Andre gode muligheder?

På forhånd tak for hjælpen og mvh. Jesper Vejling

0