Jump to content

Review van HTC Typhoon na 1 jaar gebruik


Guest user888

Recommended Posts

Guest user888

Op http://www.ruwebit.net/article/129/ staat een review met veel foto's van de HTC Typhoon (= SPV C500) na een jaar gebruikt te hebben.

Een stuk uit de review:

Meestal worden reviews gedaan als een produkt uitkomt. Nou, ik doe het een keer anders. De HTC Typhoon, aka Orange SPV C500, aka Qtek 8010, aka I-Mate SP3, aka Audiovox SMT5600, na bijna een jaar intensief gebruik.

...

Het waren drie verschrikkelijke dagen, nadat de gsm binnen was (overigens hulde voor Orange shop, het toestel was binnen 2 dagen geleverd). Wat heb ik gekankerd op het OS toen. Ik was een Siemens S55 gewend maar een Smartphone is toch erg anders.

Voor de software ontwikkelaars onder ons: het is hetzelfde als je van functioneel programmeren overstapt op object georienteerd, of concreet van plat C naar Java of CSharp: in het begin is het allemaal k_t, totdat je de schoonheid ervan gaat zien.

---

Foto/video

Foto's zijn bijna van acceptabele kwaliteit. Ik heb het idee dat mijn Siemens S55 camera betere foto's maakte op dezelfde resolutie. De videokwaliteit vind ik op zich prima, alleen de resolutie is veel te laag (176x144), een postzegel is nog groter! Maar postzegels bewegen niet en maken ook geen geluid. Daarbij komt ook nog eens regelmatig de melding dat er geen geheugen is (heb gvd 512 MB!).

De complete review is op bovenstaande site te lezen

Edited by user888
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.