• Announcements

• Reminder - MoDaCo position on illegal content   07/30/15

ILLEGAL CONTENT I'd like to just reaffirm MoDaCo's position regarding piracy and illegal content in the light of some recent questions / postings. Posts will be censored by myself or my moderation team if the contain or link to: Illegal / pirated / cracked software or sites that host such softwareNintendo emulators / ROMs or sites hosting them (in light of Nintendo's legal stance)CUSTOM ROMS You may discuss and post links to custom device ROMs on MoDaCo, provided the following rules are adhered to: ROMs must not contain any illegal 3rd party software (this includes trial versions included without permission)ROMs must give full credit to the original authorISSUES If you have any issues with this policy, please contact PaulOBrien directly via PM.
    • Reminder: Selling items on the forum directly is not allowed   07/30/15

Please note that selling items on the forum directly is not allowed by the forum rules. There is a forum for eBay auctions whereby you can list the items on eBay and link to them there. This is the ONLY forum for this type of activity. You may also advertise links to the eBay forum in your signature. Please note that selling directly in contravention of these rules will result in a warning / suspension / ban.
Sign in to follow this  
Followers 0

Review van HTC Typhoon na 1 jaar gebruik

1 post in this topic

Posted (edited)

Op http://www.ruwebit.net/article/129/ staat een review met veel foto's van de HTC Typhoon (= SPV C500) na een jaar gebruikt te hebben.

Een stuk uit de review:

Meestal worden reviews gedaan als een produkt uitkomt. Nou, ik doe het een keer anders. De HTC Typhoon, aka Orange SPV C500, aka Qtek 8010, aka I-Mate SP3, aka Audiovox SMT5600, na bijna een jaar intensief gebruik.

...

Het waren drie verschrikkelijke dagen, nadat de gsm binnen was (overigens hulde voor Orange shop, het toestel was binnen 2 dagen geleverd). Wat heb ik gekankerd op het OS toen. Ik was een Siemens S55 gewend maar een Smartphone is toch erg anders.

Voor de software ontwikkelaars onder ons: het is hetzelfde als je van functioneel programmeren overstapt op object georienteerd, of concreet van plat C naar Java of CSharp: in het begin is het allemaal k_t, totdat je de schoonheid ervan gaat zien.

---

Foto/video

Foto's zijn bijna van acceptabele kwaliteit. Ik heb het idee dat mijn Siemens S55 camera betere foto's maakte op dezelfde resolutie. De videokwaliteit vind ik op zich prima, alleen de resolutie is veel te laag (176x144), een postzegel is nog groter! Maar postzegels bewegen niet en maken ook geen geluid. Daarbij komt ook nog eens regelmatig de melding dat er geen geheugen is (heb gvd 512 MB!).

De complete review is op bovenstaande site te lezen

Edited by user888
0