Jump to content

erfaringer med HTC S710


Guest spider

Recommended Posts

Guest spider

Hej Der,

Er der nogle der har erfaringer med Vox'en (HTC S710)? Jeg får min inden for den næste uges tid (kan snart ikke vente længere) men ville høre om der er nogle der har erfaringer med den her i DK....

På forhånd tak :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Barabbas

Jeg har stort sett kun positive erfaringer med min S710 og er veldig fornøyd.

Den kunne likevel godt hatt et bedre batteri!!

WiFi har vært en drøm å bruke for min del.

QWERTY tastaturet er bra men har vist seg å ikke være helt kompatibelt med noen programmer og spill.

Skjermen er mer enn god nok.

Kameraet er ikke verdt den store oppmerksomheten. Men i mine øyne er ikke det så viktig. S710 er tross alt ikke markedsført som en multimediamobil..

Savner ikke 3G!!!! 3G er for teenagere :)

WiFi og GPRS er mer enn godt nok. Jeg har aldri sett behovet for noen videotelefoni og musikkvideooverføring på bussen som heller er et irritasjonsmoment.

Sånn til slutt vil jeg anbefale at du ikke bruker telefonminnet til programmer. Legg alt på minnekortet, i alle fall i så stor grad det er mulig. Noen programmer må nemlig ligge i telefonminnet.

Lykke til

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Guest Helen K
Jeg har stort sett kun positive erfaringer med min S710 og er veldig fornøyd.

Den kunne likevel godt hatt et bedre batteri!!

WiFi har vært en drøm å bruke for min del.

QWERTY tastaturet er bra men har vist seg å ikke være helt kompatibelt med noen programmer og spill.

Skjermen er mer enn god nok.

Kameraet er ikke verdt den store oppmerksomheten. Men i mine øyne er ikke det så viktig. S710 er tross alt ikke markedsført som en multimediamobil..

Savner ikke 3G!!!! 3G er for teenagere ;)

WiFi og GPRS er mer enn godt nok. Jeg har aldri sett behovet for noen videotelefoni og musikkvideooverføring på bussen som heller er et irritasjonsmoment.

Sånn til slutt vil jeg anbefale at du ikke bruker telefonminnet til programmer. Legg alt på minnekortet, i alle fall i så stor grad det er mulig. Noen programmer må nemlig ligge i telefonminnet.

Lykke til

Thanks you for the post.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.