Sign in to follow this  
Followers 0
forsho

[Help]Web 'n Walk + Omnia

2 posts in this topic

Hallo allemaal,

volgens mij is dit forum niet meer zo actief maar probeer het toch. Ik heb sinds vandaag een nieuwe Samsung Omnia, ik probeer mijn sim kaart erin en alles doet het direct. Bellen, sms ect. alleen me Web 'n Walk doet het niet (en Wi-Fi eigenlijk ook niet) Ik kan dus niet emailen en msn'en en internet explorer. Ik heb met Tmobile gebeld, alleen zij weten ook niet echt hoe je de Web 'n Walk gegevens moet instellen op de Samsung Omnia.

Mijn vraag is dus: (voor de gene die niet willen lezen in het kort)

Hoe stel ik Web 'n Walk in op de Samsung Omnia (i900)

Verbindingsinstellingen (TCP/IP en WAP 2.0 over GPRS)

Accountnaam: T-Mobile internet

APN: internet

Gebruikersnaam: geen

Wachtwoord: geen

Aanmeldverzoek: nee

Verificatie: PAP

IP-adres dynamisch

Primair DNS-adres: 0.0.0.0

web`n`walk/Opera-browserinstellingen

Profielnaam: web`n`walk

Accountnaam: T-Mobile Internet web`n`walk

startpagina: http://pda.t-mobile.nl

Proxyadres: geen

Proxypoort: geen

Verificatie: PAP

Beveiliging: uit

Sessie modus: permanent

Edited by forsho
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Dat probleem had ik ook en wat ik toen gedaan heb is alle verbindingen verwijderd, toen sms INTERNET (of INTERNET I900) naar 1300, of via de site naar je toe laten smsen.

Daarna werkte het perfect, maakte verbinding met HSDPA e.d.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

MoDaCo is part of the MoDaCo.network, © Paul O'Brien 2002-2016. MoDaCo uses IntelliTxt technology.