Jump to content

Vraagjes over htc desire


Guest HanVega

Recommended Posts

Guest HanVega

Heb een paar vraagjes over de HTC Desire, ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is

HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest htcfan18

Zojuist op htcblog.nl gezien dat de desire weer volop verkrijgbaar is http://htcblog.nl/nieuws/htc-desire-weer-volop-verkrijgbaar/ zelf ook besteld en snel in huis!:P

Je kan ook navigatie software van navigon erop zetten, ik gebruik die van google deze werkt perfect:)

het is echt een briljant toestel, nooit problemen. HTC sense is een soort schil over android heen wat erg handig werkt.

gr!

Heb een paar vraagjes over de HTC Desire, ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is

HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest jackvdW
Heb een paar vraagjes over de HTC Desire, ben erg benieuwd naar deze telefoon. Ben toe aan een nieuw toestel en ik wil er wel graag een met android erop. Kan je er ook andere navigatiesoftware opzetten of zit je vast aan Google? Wat is

HTC Sense en wat is de toegevoegde waarde hiervan? Verder lijkt het me een erg relaxt toestel, maar ik zie wel dat je minstens drie weken moet wachten bij kpn. Waar kan ik m beter halen? Thanks!

Hoi HanVega, heb je al een keuze gemaakt? Ik sta zo'n beetje voor dezelfde namelijk... Bevalt het Android je? Ik hoor dr ook vaak ongein over... hoor je!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.