DanWilson

Unofficial Pulse Off-Topic Thread

Recommended Posts

DanWilson    13
Nah, more of a PC Gamer.

But do you have a Wii / XBOX? I mean, I want to try Whiite-Linux, but it looks a bit hard. I mean, do I get a GUI?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanWilson    13
Anyone home?

Naah. Not really.

Lost my Ubuntu install, and can't get Mac back, so I'm bak to Se7en...

*Shivers*

Share this post


Link to post
Share on other sites
JimJam707    26
Naah. Not really.

Lost my Ubuntu install, and can't get Mac back, so I'm bak to Se7en...

*Shivers*

Have you tried booting off the CD?

Thats for ubuntu and Mac OS X

Edited by JimJam707

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanWilson    13
Have you tried booting off the CD?

Thats for ubuntu and Mac OS X

Yeah, it'll install, but not boot. That is for both.

But Mac can't boot off the DVD (Not a live DVD anyway)

Share this post


Link to post
Share on other sites
JimJam707    26
Seriously?

WTF?

ITS A BIKE TAHT INVIZABALL YAH

Noob talk over.

I have an Idea to fix your ubuntu problem. Back up your data and format your hard drive. All of it. Then reinstall ubuntu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanWilson    13
ITS A BIKE TAHT INVIZABALL YAH

Noob talk over.

I have an Idea to fix your ubuntu problem. Back up your data and format your hard drive. All of it. Then reinstall ubuntu.

Nahh.

Got Snow Leopard kinda on. Boots, hear the music, but only a grey screen. Either a looong reinstall or going back to Leopard.

I don't want ubuntu anymore anyway. It keeps dying. Like the last 3 installs I had have died. Why?

Share this post


Link to post
Share on other sites
JimJam707    26
Nahh.

Got Snow Leopard kinda on. Boots, hear the music, but only a grey screen. Either a looong reinstall or going back to Leopard.

I don't want ubuntu anymore anyway. It keeps dying. Like the last 3 installs I had have died. Why?

:lol:

But, ubuntu is ledge. But I do have to agree. It fails alot. Alot alot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanWilson    13
At least it's better than vista XD

Anyway, in school we had to watch a video of these guys having there foreskin cut off.

Ow.

What the fuuu-

... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JimJam707    26
What the fuuu-

... :lol:

I'm not sure I like my science teacher anymore. And she's a lady.

Scarred for life

Also I now have cyranagen mod on my spica!

Edited by JimJam707

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanWilson    13
I'm not sure I like my science teacher anymore. And she's a lady.

Scarred for life

Also I now have cyranagen mod on my spica!

Cyanogen?

Dammit man, get it on our phone!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanWilson    13

Topic - What is betterer?

Windows 7 :(

Ubuntu :lol:

Mac :)

Begin!

(Dammit my pinky is asleep and I can hardly press Shift...)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigBearMDC    3

If you don't prefer Linux you don't have any nuts at all...

Well, I'm even hacking Linux kernels so .... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BigBearMDC    3

Oh Dan there's one thing that I wanted to ask you all the time:

WTF????

You're thirteen!

You should go out and play some soccer with your friends!!

B)

If you start hacking now you'll be a legend when you're [grown up] *hiding behind my couch; watching out for flying stones*

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DanWilson    13
Ubuntu.

I like Mac OS X, just prefer the other two.

If I was using a Mac earlier in my life (Grew up with PC's) then I might like them more.

I used old Macs in school but it was like OS 8 or something. I can't remember my first PC but it had a squirrel on the front.

If you don't prefer Linux you don't have any nuts at all...

Well, I'm even hacking Linux kernels so .... :lol:

I like Linux but it keeps dying on me...

And Mac is based on Unix, which I think is like Linux.

WIN?

Oh Dan there's one thing that I wanted to ask you all the time:

WTF????

You're thirteen!

You should go out and play some soccer with your friends!!

B)

If you start hacking now you'll be a legend when you're [grown up] *hiding behind my couch; watching out for flying stones*

:lol:

*ZOOM*

*Bobos couch has hole in it*

I really want to start messing with the kernels and shiz, but I'm finding it hard enough to repack a system.img (wanna make a ROM!) so a kernel is a bit different.

And I play football on other days. Sometimes I like to just sit in bed, talk to people here and mess with my phone. It's nice and warm. B)

And it could either be "KID SEX CHANGE" or "KIDS EXCHANGE" so it's either for parents who wanted a boy, or for parents who want peace and quiet around the house.

Votes please!

Share this post


Link to post
Share on other sites
JimJam707    26
Oh Dan there's one thing that I wanted to ask you all the time:

WTF????

You're thirteen!

You should go out and play some soccer with your friends!!

B)

If you start hacking now you'll be a legend when you're [grown up] *hiding behind my couch; watching out for flying stones*

:lol:

Hey, I hate exersise XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


MoDaCo is part of the MoDaCo.network, © Paul O'Brien 2002-2016. MoDaCo uses IntelliTxt technology.