Jump to content

Update til smartphone 2002


Guest Penhter

Recommended Posts

Guest Penhter

jeg har lige læst at der er kommet et Nyt Smartphone O/S baseret på ce.net, og ville høre om hvis orange ikke vil opdatere gratis, er det så muligt selv at gøre det? det skulle eftersigne gøre ens spv 10x hurtigere ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Det hedder Smartphone 2003 ... Og ja, hvis du tænker på selv at få fingerene i en SP2003 rom fil og installere den. Jeg ved så ikke om det kræver at Orange laver drivere til det nye styresystem. Hvis det gør det så er det ikke andet for end at håbe på at Orange vælger at tilbyde 2003 udgaven (Eller at nogle geniale freeware mennesker laver nogle tilpassede versioner) ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg har lige læst at der er kommet et Nyt Smartphone O/S baseret på ce.net, og ville høre om hvis orange ikke vil opdatere gratis, er det så muligt selv at gøre det?    det skulle eftersigne gøre ens spv 10x hurtigere  ;)

Artiklen på 4smartphone.dk (hvor det lyder som om du har fået informationen fra) er baseret på hvad Microsoft selv siger. Ifølge dem burde det være en ret smal sag for orange at skaffe drivere fra HTC - og så lave en romopgradering. Men gratis bliver det nok ikke... Forresten skal jeg nok lige spørge Orange om det er noget de har overvejet.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.