Jump to content

Hvilken operatør bruger du?


Guest Speedy

Recommended Posts

Guest Speedy

Jeg synes det kunne være sjovt at høre om nogen brugen en anden operatør end O.

Jeg er i øjeblikket i en overvejelsesfase med hensyn til at skifte. Det er simpelthen for dyrt med O.

Jakob> kan du ikke uploade det der regneark her på modaco eller på 4smartphone.dk

el. bedre endnu--- send det til mig på

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Guest Hauge

Hej

Jeg bruger telmore ligenu, men er på vej over til Telia Xpress...

Udelukkende pga et godt tilbud der var på en 3510i, som var med i byttehandlen til denne pragtfulde SPV ;)

Der er vist noget med gratis gprs abb. ved xpress, men det har jeg ikke tjekket ud endnu.

/Hauge

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg bruger O. (Mono) Har kun haft telefonen i en måned!

Skifter til Orange Matrix efter de 3 måneder (hvis ikke jeg må før) - og skifter til noget andet efter 6 måneder, hvis GPRS kan fås billigere... (men 5.4 kr på mb lyder nu vildt billigt!!!)

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

5,4 kr? Hvilket selskab er det med? Det er bare lidt nederen, fordi jeg blev lovet at det ville komme til at koste ca. 5 kr pr. meg, dengang jeg købte telefonen..(Lige da den kom ;))

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Ja mono er latterligt ... håber jeg kommer over på Matrix!! De siger jo så meget *hehe*! Ringer og hører i morgen, hvis ikke jeg har fået en sms om det!

Link to comment
Share on other sites

Guest Thunderstorm

Det kommer jo an på hvornår og hvor meget du snakker... jeg ville aldrig skifte mit abonnement, jeg får 5 timer for 145 kr.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.