Sign in to follow this  
Speedy

Hvilken operatør bruger du?

Recommended Posts

Speedy    0

Jeg synes det kunne være sjovt at høre om nogen brugen en anden operatør end O.

Jeg er i øjeblikket i en overvejelsesfase med hensyn til at skifte. Det er simpelthen for dyrt med O.

Jakob> kan du ikke uploade det der regneark her på modaco eller på 4smartphone.dk

el. bedre endnu--- send det til mig på

[email protected]

Hauge    0

Hej

Jeg bruger telmore ligenu, men er på vej over til Telia Xpress...

Udelukkende pga et godt tilbud der var på en 3510i, som var med i byttehandlen til denne pragtfulde SPV ;)

Der er vist noget med gratis gprs abb. ved xpress, men det har jeg ikke tjekket ud endnu.

/Hauge

MoRFLeZ    0

Jeg bruger O. (Mono) Har kun haft telefonen i en måned!

Skifter til Orange Matrix efter de 3 måneder (hvis ikke jeg må før) - og skifter til noget andet efter 6 måneder, hvis GPRS kan fås billigere... (men 5.4 kr på mb lyder nu vildt billigt!!!)

NederSoren    0

5,4 kr? Hvilket selskab er det med? Det er bare lidt nederen, fordi jeg blev lovet at det ville komme til at koste ca. 5 kr pr. meg, dengang jeg købte telefonen..(Lige da den kom ;))

NederSoren    0

owwhh Matrix.. Bare glem jeg spurgte.. havde ikke lige fået kigget den tråd for nylig ;)

MoRFLeZ    0

Ja mono er latterligt ... håber jeg kommer over på Matrix!! De siger jo så meget *hehe*! Ringer og hører i morgen, hvis ikke jeg har fået en sms om det!