Jump to content

Mini-jack???


Guest Railer

Recommended Posts

kan man ikke få en adapter så man kan proppe mini-jack stik i SPVen?

har selv lavet en, men ville hellere have en rigtig en. Min er lavet af tape og papir-klips, og et gammelt head-set;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

Det kan man godt få....

Jeg har ledt alle steder...... tænkte nemlig også på det...

og fandt en... Godt nok i Bangkok(thailand) men de findes....

stikket convater fra Mini-jack til Micro-jack så man kan bruge den til spv...

faktis lidt griner... for i et headset til mobil/spv er der jo stereo og mic i samme stik...

så køre du den over feks. et anlæg eller computerhøjtaler for at høre musik...

er der jo kun højtaler... dvs... ringer tlf virker ens 250w højtaller lige pludselig både som højtaler og mic i en... ved så ikke om den ene højtaler virker som mic og den anden som højtaler....

Men man kan ihvert fald stå i den anden ende af lokalet og tale normalt og så går det klart og tydeligt igennem..... og så når den du snakkes med siger noget bliver man BLÆST op ad muren :lol:

meget griner at læje med...

lille kort historie: havde helt nyt musik på min spv... var på et lille diskotek i jylland. han havde ikke sangen men folk ville høre den sang.. så satte min fon til og hørte den.... men lige i slutningen ringede min fon med den sygeste ringetone hentet for sjov.... og alle kunne høre hvad min ven sagde..... :oops:

FAQ.... hvis i går det... så husk at slå "Radio OFF" og tjække Alarm og påmindelser...

sådan ser stikket ud.

Moderator: Har lavet billedet mindre - puha hvor skulle man scrolle for at se det :wink:

dscn2697.jpg

Link to comment
Share on other sites

Overvejede også et bil-projekt hvor jeg ville style en bil til DFB og så lave et anlæg med en SPV E200 som headunit... Men der kunne jo ske det uheldige at telefonen ringede... Det havde jeg ikk taget med i mine betragtninger...

Link to comment
Share on other sites

Guest Cyber Killer

ja... jeg købte det i bangkok... i det store computer/elektronik center der er der... mener jeg gav lige omkring... 7-12kr

hvor blev mit pic af stikket af?

Link to comment
Share on other sites

Hej hej

Nu er jeg ikke lige så spids i det der med stik osv, men så vidt jeg kan se, virker tilbehøret til Nokias 5510 til SPVen. Der er sådan et "omformer-stik" der passer i spven så man kan sætte højtalere til og et så man man optage direkte fra anlægget.. Som sagt er jeg ikke så god til det der, men giver det mening? Godt nok koster den billigste 5510 på www.dba.dk 450,- såe...

TKJ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

heY.

jeg fandt et sted i tyskland hvor man kunne få dem.

men detsvære skulle man købe en kasse (10 stk).

Så nu har jeg 9 som jeg ikke har noget at bruge til:cry:

hvis nogle har lyst til at købe, så sig til...

jeg skal lige finde ud af prisen... (kan ikke huske hvad jeg ga')

Link to comment
Share on other sites

Guest Lapsus

du kan få dem flere steder de hedder micro jack.. bla. brink elektronic i lyngby og nørrebrogade..

ellers prøv Sennheiser de bruger den til deres dj hovedtelefoner.

jeg har lavet et strik så jeg kan høre lyden over min computer og tale igemmen et bluetooth headset...

meget skægt... man kan jo streame samtaler direkte på nettet den vej :-D

Lapsus..

Link to comment
Share on other sites

hej Railer jeg vil gerne købe et stik af dine, men det skal sendes hurtigt, for skal helst bruge det torsdag, SENEST fredag eftermiddag. Så kom med en pris :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest Jezzer

Jeg købte en hos PC-elektronik (faktisk 3 da de solgte dem til ca. 2,50 kr.), men jeg syntes kun jeg kan få dem til at give signal i den ene side. Måske kan de ikke komme ordentlig ind. Andre der har samme problem? Jesper (Jeg har en e100. )

Link to comment
Share on other sites

Guest ziron

jezzer >> Hmm fordi den kun kører på den ene side er nok fordi det er et mindere stik i længden du har fået fat i. du skal tænke på der også er microfon på dem til spv'en. håber det var svar nok ellers må du lige skrive igen...

Link to comment
Share on other sites

Guest Railer

hmmm.... nu har jeg prøvet nogle forskellige, men der har været problemer med dem alle sammen.... nu er jeg gårt tilbage til min hjemmelavede adapter:-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.