Jump to content

Photo

wat vind jullie van orange.nl

- - - - -

• Please log in to reply
23 replies to this topic

Poll: is orange het beste netwerk van nederland ?? (38 member(s) have cast votes)

is orange het beste netwerk van nederland ??

1. het beste (17 votes [20.24%])

Percentage of vote: 20.24%

2. goed (33 votes [39.29%])

Percentage of vote: 39.29%

3. redelijk (18 votes [21.43%])

Percentage of vote: 21.43%

4. slecht (16 votes [19.05%])

Percentage of vote: 19.05%

Vote Guests cannot vote

El_Mero_Mero

El_Mero_Mero

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Interests:Snowboarding biking running my phone internet reading movies clubs parties
Hmmmzzz jah ik heb goed gedrukt omdat ik iets van 2 3 jaar bij BEN later Tmobile heb gezeten ik helemaal gestoord werd van die vage rekeningen waar ik nooit een badword van snapte ik heb nu al 2 jaar 80 eurie abonnement en werkt prima krijgt netjes smsje wanneer alles op is alles onbeperkt meenemen(heb tmobile niet) en ze hebben nu weer nieuwe abo's waar je volgens mij nog iets goedkoper mee uit zou kunnen zijn.

Maar wat betreft website ben ik t eens met de meeste die suckt gewoon je kan dr echt geen ruk voor de spv's vinden als je orange uk bekijkt kan je daar van alles downloaden via je foon hier helemaal niks als r wat kapot is moet je dat via een internetsite regelen telefoonschoonmaken kunnen ze niet mot je op internet kijken helpen je wel goed in de winkel maar ja qua kennis over spvsjes is t weinig. Wat dat betreft mag Orange.nl wel is wat meer voor de spv gaan doen aangezien het zogenaamd hun parada paartje is. tel jah heb nu de e200 en vind m eigenlijk zwaar zuigen de oude spv werkte nog beter de batterijduur is gewoon echt klote kan dat ding elke dag opladen.

maar voorlopig blijf ik hier denk ik nog wel ff of ik ga weer ff naar een andere toe en ik heb kpn ben tmobile en orange nu gehad en vind qua bereik is kpn natuurlijk top maar orange is zeker net zo goed en veel duidelijker om te begrijpen wat je betaalt.

• 0
spv e200 spv classic

Fotograaf2004

Fotograaf2004

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Devices:Asus MyPal 620
Orange is zeker wel ok hoor,...zolang ze maar dat onbeperkt meenemen van belbundel behouden is het ok. Met die nieuwe tarieven wordt bellen tenminste een beetje betaalbaar (Free 42.50 is nu 0,14 cent binnen en buiten de bundel, vooral die exorbitant hoge minuutprijzen na de bundel zoals Vodafone hanteert (0,30 c/m !!!!) kun je hiermee besparen.

Orange.nl is idd niet echt lekker opgesteld, het is wel aanwezig,...maar je moet erg zoeken naar de info. Zoek maar eens snel op hoeveel data je gebruikt hebt met orange world. Of je online telefoonspecificatie (ik moet er vaak naar zoeken nl omdat je verschillende menu's door moet lopen).

@El)_Mero_Mero : de SPV E200 is ondertussen al oud he! Da's nu de SPV C500 (deze staat zeer goed aangeschreven, goede ontvangst, betere software en betere autonomie / gebruiksduur van de batterij. Ik heb vandaag met de Orange shop gebeld en zij bieden nu de C500 gratis aan icm een 1-jarig Orange Free 32.50 ! (los toestel is 269 euro zonder abo). Ik heb nu, na een jaar Free40 gehad te hebben, een orange Smart en kan nu weer een nieuw toestel met abo nemen. Helaas hebben ze geen Sim Only voor de Free 42,50.....

Groet,

:lol:

• 0

Exploited

Exploited

Regular

• Members
  • PipPip
  • 63 posts
  • Interests:Aquaria, Surfing (on waves)
Een echt goede provider vind ik het niet. Ze zijn nu al maanden te laat met hun SPV C500-update en ik heb op bepaalde locaties op mijn werk gewoon geen ontvangst. En dan die website...breek me de bek niet open...wat een onding.

Maar ja... "goed" is zo'n relatief woord.

Toch maar op "goed" gedrukt :lol:

• 0
SPV C500 <-- Nokia 7650 <-- Treo 90 <-- Palm IIIc <-- Palm IIIxe

tha_oli

tha_oli

Newbie

• Members
  • Pip
  • 10 posts
in het kort:

Vroeger zat ik bij dutchtone,
dat was k**,
toen werd dutchtone overgenomen door orange,
toen was alles chill, ik ben al een paar jaar abonee,
klantenservice is top,
en ik heb OVERAL bereik, (ook als het moet in de bios hier in de buurt, waar een stoorzender in staat :D )
echt orange is de beste
(owjah ben gold member dus mag sneller een nieuwe telefoon hehehe)

• 0
<-------- lol look @ my funky stats ^^

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users