Jump to content

Photo

ROM update

- - - - -

• Please log in to reply
23 replies to this topic

annet

annet

Newbie

• Members
  • Pip
  • 28 posts
Intussen heb ik een harde reset gedaan en daarna eerst het disable security tooltje gebruikt. Dat werkte prima. Ik heb intussen alles er weer opstaan en het loopt als een zonnetje.

• 0

Thumper Net

Thumper Net

The artist formerly known as Peekie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,888 posts
dat is mooi :wink: :wink: :wink:

• 0
gadget freek , rabbit mad english guy trapped in Holland

DRAGONITE

DRAGONITE

Newbie

• Members
  • Pip
  • 12 posts
Hi nu heb ik een nl update gedaan maar wat gebeurt er als ik de engelse update erin gooit? kan ik dan gewoon me msn, mms, etc gebruiken? Ik kan dat nu allemaal met de nl versie maar omdat ik voorheen de qtek 7070 software erin had maar niet kon msn, mms etc kon gebruiken. Ik wil gewoon dat ik de smart explorer kan gebruiken wel engels maar op de nl versie 1.6 kan ik het niet installeren :evil: want ik ga toch de engelse versie installeren 1.6. Heeft er iemand er ook kleine problemen mee met de nl versie en engelse software installeren die het wel deden voor de update? :oops:

• 0
[B][FONT=Times][SIZE=7][COLOR=green][COLOR=blue]Always keep smiling, there is nothing better:)

Thumper Net

Thumper Net

The artist formerly known as Peekie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,888 posts
probeer het forum van binarys te vraagen ( in deze forum van modaco ) ik heb ook een nederlands spv classic en e200 maar heb geen klachten met smart explorer als je een engels versie rom heeft dan moet je alle gprs en mms instelingen updaten met het orange nederland instellingen doen:wink: :wink: :wink:

• 0
gadget freek , rabbit mad english guy trapped in Holland

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users