Jump to content

Zomertijd uitzetten op SPV


Guest GeorgeQ

Recommended Posts

Guest GeorgeQ

Weet iemand hoe ik (via het register) het schakelen naar zomertijd uit kan zetten?

Ik heb een simpele Orange SPV die een tijdje geleden dus trouw naar zomertijd omschakelde. Maar, op mijn computer draait XP met tijd-synchronisatie via internet, dus mijn computer schakelt niet meer op de oude manier tussen zomertijd en wintertijd. Gevolg: de outlook-agenda's op computer en SPV sporen niet meer met elkaar.

Als ik het schakelen naar zomertijd op mijn SPV uit kan zetten ben ik dat probleem kwijt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Maarten

Het lijkt mij niet zo'n goed idee om met een verkeerde tijdzone instelling te werken. Synchronisatie (dat heb je gemerkt) maar ook afspraken met anderen maken via Outlook Meeting Requests (ik weet niet of je dat gebruikt), Server ActiveSync, verjaardagen die uit een contact in je agenda worden gezet, al die dingen worden gecorrigeerd voor de tijdzone en verschuiven dus een uur als je geen zomertijd instelt.

Ik zou de oplossing in je Windows XP pc zoeken en die ook op zomertijd instellen. Er bestaan vast tijdsynchronisatieprogramma's die dan nog steeds goed werken.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.