Jump to content

SMs til forkert modtager !!!


Guest kriistian

Recommended Posts

Guest kriistian

Jeg har et ... lidt mærkeligt problem når jeg skal sende sms bekseder med min nye M1000. I går aftes sad og jeg og så en film i tv, og skulle skrive til en af mine venner. Pludselig kommer der en besed tilbage fra en der hedder Thorbjørn, om at jeg har fået forkert nummer !

Og så sent som i dag der jeg har skrevet med min kæreste i et stykke tid, kommer der en besked fra en i slagelse, om at jeg har fået forkert nummer ! hvis jeg går ud i "sendte beskeder" ligger den som sendt til den rigtige kontakt person. Men beskeden kommer tydeligvis ikke frem til den rigtige.

Jeg trykker bare Besvar på telefonen, og så kommer beskeden til et nummer jeg ikke kender !!!

Det satme mærkeligt !

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Jeg vil sige, det lyder ummidelbart som om det ikke er telefonens skyld, men Orange's... For hvad er chancerne? ... at en "freak-fejl" som denne findes i ekstremet sjældne tilfælde på både M1000 og E200? ... Nej, vel...

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

Nu er det et stykke tid siden det sidst er sket. Så lader det bare gå i glemmebogen... Men du har ret. det må være hos Orange fejlen ligger !

Link to comment
Share on other sites

Guest subben

Det er rigtig irriterende ja! - Jeg har lige lavet en reset og vil se om den bliver ved - giver besked her, hvis det lader til at blive løst, eller hvis en løsning viser sig

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian
Det er rigtig irriterende ja! - Jeg har lige lavet en reset og vil se om den bliver ved - giver besked her, hvis det lader til at blive løst, eller hvis en løsning viser sig

nåå så jeg var ikke den eneste der har været udsat for det :D

Link to comment
Share on other sites

Guest subben

Før (Ved ikke om den stadig gør det efter jeg lige har lavet reset) gjorde den det næsten ved hver 10' besked! Og det var ikke særlig fedt :D...

Link to comment
Share on other sites

Guest kriistian

ved det... Skrev godmorgen til min kæreste, spurgte hende om hvad hun skulle lave i dag? Så fik jeg svar fra en Majbrit i slagelse. "Iihh tak. jeg skal ik lave noget." :?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.