Jump to content

Qtek 8020 aka HTC Feeler


Guest Jakob

Recommended Posts

Guest Demonico

En modificeret udgave, ja.. Ikke helt så fed som den 'originale' vi så billeder af :)

Er der nogen der ved om Orange DK vil føre denne telefon? Og i så fald hvornår? Jeg er næsten sikker på at jeg vil springe c500 over og gå direkte til feeler'en, hvis den kommer til DK.

Link to comment
Share on other sites

Orange kommer ikke at føre den her telefon.. Den bliver formentlig solgt hos TDC og måske også hos Telia da de har Qtek i Sverige..

Ligesåvel som at hverken TDC eller Telia kommer til at sælge spver..

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Guest Demonico

hmm.. Bittert. Så må jeg jo finde mig i at betale fuld pris når/Hvis den kommer til landet. Der er ingen tidshorisont?

edit: Forresten - Du skriver at O ikke kommer til at føre denne telefon ligeså vel at TDC ikke kommer til at føre SPVer? Det forstår jeg ikke hvad du mener med? Feeleren er jo produceret af samme firma som står bag SPV-serien?

Link to comment
Share on other sites

edit: Forresten - Du skriver at O ikke kommer til at føre denne telefon ligeså vel at TDC ikke kommer til at føre SPVer? Det forstår jeg ikke hvad du mener med? Feeleren er jo produceret af samme firma som står bag SPV-serien?

Ja, Feeleren er godt nok produceret af HTC, men det betyder jo ikke at Orange SKAL saelge dem. Orange har af en eller anden grund valgt ikke at goere dette... Grunden til at TDC ikke saelger spv'er er at det er Orange's brand. De kan, hvis de oensker det, saelge Qtek versioner af spv'erne...

Rimeligt lamt med at det branding lal, enig, men saadan er det nu engang ...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.