Jump to content

C500-C550 Orange NL Instellingen


Guest Thumper Net

Recommended Posts

Om deze instellingen op je SPV te installeren ga je als volgt te werk:

1. verbind je SPV met de PC met behulp van de bijbehorende datakabel.

2. ga op de PC met behulp van Active Sync naar de folder 'Accessories' van je SPV. Volg daartoe het volgende pad: Mobile device/ My Smartphone/ Storage/ Windows/ Start Menu/ Accessories.

3. kopieer het gedownloade bestand naar de folder 'Accessories' van je SPV.

4. ga op je SPV naar de folder 'Bureau-accessoires'. Volg daartoe het volgende pad: home screen/ Programma's/ 9 Meer/ 9 Meer/ 2 Bureau-accessoires.

5. het gedownloade bestand is nu zichtbaar in deze folder.

6. selecteer het gedownloade bestand en druk op de joystick om het te installeren. Druk op 'OK 'wanneer het bestand is geïnstalleerd.

:) :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest UrbanLegend
oke, maar ga geen gprs gebruiken veeeeelste duur :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

valt mee bij Orange. voor een paar euro ben je net zo goedkoop uit als een paar smsjes... Ik msn geregeld in de trein en kan me niet herinneren dat ik een enorme rekening heb doordat ik msn. af en toe een mailtje sturen doe ik ook nog wel eens onderweg, je zou kunnen zeggen dat ik het redelijk vaak gebruik. maar niet meer dan 4 euro per maand besteed aan data. bevalt goed om zo te mailen als ik zo geen pc bij de hand heb.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Guest bartje100

Het vreemde is dat mijn GPRS verbinding open blijft staan, zelfs als ik een hele tijd geen verbinding mnaak met internet. Het G'tje blijft rechtsboven aanstaan????? Voor de upgrade van de rOM hging het vanzelf weer uit....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest confused and hungover
i have been searching for this file for days, IT WORKS!!! thankyou so much :) :D :D :)

<{POST_SNAPBACK}>

he he he, i lost it.... but found it again :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest garfield77

Beste peekie,

Bedankt voor deze posting.

Ben nieuw hier en zal nog wel ff tijd nodig hebben om alles uit te dokteren c.q. begrijpen.

:)

Edited by garfield77
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
deze werkt ook voor C550 , en alle wm 2003 SE versies  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Maar hoezo bij mijn C500 niet dan?? Hij zegt dat het wel geïnstalleerd is, maar elke keer als ik het internet opwil geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken??

;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hij zegt bij mij op moment dat ik naar een pagina heen ga, KAN NIET KIEZEN, ik heb de franse update er op staan(al een tijdje)maar kon het nie gebruiken , nu wou ik de engelse installeren maar die geeft een INVALID ID VENDER aan, iemand die me kan helpe?"

greetz

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.