Jump to content

Forskellige problemer med min C500


Guest TB2

Recommended Posts

Har et problem med Explorer. Når jeg prøver at gå ind på en side, kommer der en Advarsel : Den side, du søger efter, blev ikke fundet.

Det er lidt surt for Messenger og en Java applikation, virker godt nok på Internettet. Kender i problemet? Har spurgt i Orange men ingen hjælp de siger jeg kan lave en nulstilling.

En anden ting. Jeg mangler en del tegn når jeg skriver en mail ex. / *| osv. Hvordan kan man skrive udover de få der findes?

Det tredie er en god forklaring på, hvordan jeg får min tlf låst op, så jeg kan install. programmer. Har skrevet til developers@orange tre gange. De skriver de vil svare tilbage men intet sker. Det er over en måneds siden, jeg første skrev første gang. Ikke meget hjælp til reg. af IMEI nr.

Fedt hvis der en nogle med et par svar.

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Er det lige meget hvilken side du forsøger at gå ind på?? Forsøg med www.modaco.com.

Hold # tasten nede for at få symbol-listen frem.

Ikke meget andet at gøre, end at rykke for software unlock programmet igen. Der gik også over en måned før jeg fik mit unlock tool.

Link to comment
Share on other sites

Tak for hjælpen med tegnene. Kan godt huske det nu fra min første SPV.

Jeg har fået Explorer til at virke igen, havde ved en fejl fået sat "V" i "Find indstillinger automatisk." ups

Har endnu en gang skrevet til [email protected] håber snart de sender noget.

Er der er ikke andre muligheder end at få et unlock tool fra dem? Kender to der arbejder i Orange, med de ved selvfølgelig ikke ret meget til SPV.

Synes ikke det var så svært at få unlocked min første SPV.

Link to comment
Share on other sites

Det mht at siden du søger ikke blev fundet - det kan fixes ved at genstarte telefonen.

Jeg prøver at installere updaten lidt senere, men skal lige have ladet batteriet fuldt op først.. - det kan være det hjælper.

/J

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.