Jump to content

Problem med Mio 8390 på Telmore/TDC net


Guest aragorn4749

Recommended Posts

Guest aragorn4749

Hej allesammen,

Nu har jeg kigget på denne her side i 10 dage mens jeg ivrigt forventede min Mio 8390 telefon. Nu har jeg fået den og den er bare dejlig. Det eneste problem er bare at den ikke gide logge på mit Telmore netværk. Når jeg tænder telefonen kan jeg se der er signal og den er også på TDC-Mobil i 2 seknunder men så er den væk igen. Jeg får hver 20. minut en sms med hvilken Signal post jeg er på (Egaa, Risskov og Viby skifter den mellem) Så der må jo være hul igennem. Er der nogen af jer som har været ude for lignende problemer med jeres smartphones?

Link to comment
Share on other sites

Guest aragorn4749
Har du fået den til at virke på andre netværk end Telmore (TDC)?? ... Og har du opdateret den med den nyeste rom fra Mitac?

<{POST_SNAPBACK}>

Nå nu har jeg løst det. Det var bare fordi mit sim kort var så gammelt så jeg var nød til at skaffe mig et nyt. Eneste problem med den er at jeg kun har t9 engelsk ordbog. Ved i hvordan man kan skaffe en dansk en??

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Jeg ved ikke hvordan du får dansk T9 på den, men jeg kan henvise dig til mobilejoe.de. Ejeren af den side, joe, har tidligere lavet en ret populær haxX0r3d rom til mitac 8380, så måske kender han også nogle tricks til 8390 ... værd at tjekke ud måske?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.