Jump to content

Photo

Gratis internetten met de C500

- - - - -

• Please log in to reply
36 replies to this topic

mc gregor

mc gregor

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Devices:c 500
:D :D

ik heb het even gekontroleerd het klopt als een speer :D :D =D> :-" :(/

• 0

confused and hungover

confused and hungover

Addict

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 631 posts
  • Interests:drink
  • Devices:SPV C500, M500

Ga naar instellingen>Gegevensverbinding, in dit menu, waar je de verbindingen zie staan, druk je op de menu knop(rechtsonder display), vervolgens verbindingen bewerken>Proxyverbindingen>WAP Proxy, In dit menu scroll je naar proxy (waar 10.250.255.188 als ip adres staat, en hier vul je hetvolgende in: 10.250.255.188:5080 (let op dubbele punt)
Vervolgens ga je naar type(die nu nog op WAP staat) en dit verander je in HTTP

Daarna in internet explorer:menu, opties, verbindingen. Automatisch NIET inschakelen (dus geen vinkje ervoor), en netwerk op WAP netwerk zetten.

<{POST_SNAPBACK}>

does anyone speak good english? i'm trying to configure my internet settings on my C500, i was told there is a .Cab file that can do that in the netherlands section of the site...

everything worked fine untill i changed something a week ago and now i can't connect to orange world, can't send MMS and can't connect to messenger :D

• 0
devices: C500, evil evil M500, C600, Magic Bullet, hole punch, screw driver

So this seal walks into a club.....

But.... i didn't eat sweetcorn?!?!?

Guest_angela_*

Guest_angela_*
  • Guests
helpt dit ook met de SPV classic en met een orange prepaid? ik heb mij free 40 om laten zetten naar een prepaid omdat ik in het buitenland woon en nu een buitenlands prepaid kaartje gebruik in mijn SPV, maar ik kan het natuurlijk altijd even omwisselen om gratis te internetten :-)

• 0

solid318

solid318

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
Heb nu sinds een week de settings voor "gratis internet" gewijzigd en dacht aanvankelijk dat het werkte omdat het aantal gebruikte bytes hetzelfde bleef.

Echter nu weet ik ´t niet meer omdat:

a. het bericht van settings voor gratis internet alweer van een half jaar dateert en ik mag aannemen dat orange hier nu wel wat aan gedaan zal hebben

b. ik zie dat ik bij mij wel bytes gebruik terwijl de in diverse forums genoemde tests bij mij allemaal goed gaan(oftewel ik zou gratis internet moeten hebben).

Dus kortom... wie kan mij vertellen of het gratis internetten uberhaupt nog wel werkt???

Is er nog iemand die hetzelfde heeft als ik, maar (wat ik ook heb gelezen dat het aantal bytes wel toeneemt) dat op de factuur er niets in rekening wordt gebracht.

wie o wie brengt licht in deze duisternis

thanx

• 0

LayZ

LayZ

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Devices:MPX200
Zou ik ook best willen weten ... ;)

• 0

Thumper Net

Thumper Net

The artist formerly known as Peekie

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,888 posts
Het werkt wel , alleen as orange stopt met orange world dan is het over ;) ;) :P

• 0
gadget freek , rabbit mad english guy trapped in Holland

wemekamp

wemekamp

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Devices:spv c500
Hey weten jullie misschien ook of dit 'gratis internet' ook werkt in het buitenland, ben nog niet in deze positie geweest dus ff vragen......

Alvast bedankt :)

• 0

LayZ

LayZ

Newbie

• Members
  • Pip
  • 4 posts
  • Devices:MPX200
Nee, helaas ...

• 0

zwarthoed.

zwarthoed.

Newbie

• Members
  • Pip
  • 43 posts
Kan iemand vertellen of en hoe dit gratis internetten kan gaan werken met de opera browser....? :D :)

• 0

kursta

kursta

Newbie

• Members
  • Pip
  • 3 posts
  • Devices:spc c500

als je orange world hebt betaal je niks meer dan de 6 euro per maand , dat komt van je belbundle af , dus geen kosten van jezelf  :)  ;)  :(

<{POST_SNAPBACK}>

Dusz ik kan zoveel downloaden als ik wil inplaats van 2 MB ?

en hoe zit het met msnen dan? kan dat nu ook onbeperkt?

• 0

karbunkle

karbunkle

Newbie

• Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Devices:HTC Desire
Misschien dat Orange toch achter deze truc gekomen is, na braaf de instellingen gedaan te hebben krijg ik de melding:
"http status 406"
op de sites die ik geprobeerd heb; ik heb uiteraard Orange World. Terug naar het oude...

• 0

kassie

kassie

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
kan je dat gratis interneten ook met de k300i want je kan bij je ip er niks meer bij zetten :??:

Attached Files

• 0

PeterMPX

PeterMPX

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Devices:mpx220

Ga naar instellingen>Gegevensverbinding, in dit menu, waar je de verbindingen zie staan, druk je op de menu knop(rechtsonder display), vervolgens verbindingen bewerken>Proxyverbindingen>WAP Proxy, In dit menu scroll je naar proxy (waar 10.250.255.188 als ip adres staat, en hier vul je hetvolgende in: 10.250.255.188:5080 (let op dubbele punt)
Vervolgens ga je naar type(die nu nog op WAP staat) en dit verander je in HTTP

Daarna in internet explorer:menu, opties, verbindingen. Automatisch NIET inschakelen (dus geen vinkje ervoor), en netwerk op WAP netwerk zetten.

Ik heb de truc toegepast op mijn mpx 220 bij orange world. Met deze instellingen kan ik inderdaad alle pagina's openen, behalve mijn gmail account. Hier krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden geopend omdat er een beveiligde verbinding nodig is. Ik kan de gmail wel openen al ik het vinkje bij automatisch netwerk selecteren weer aan zet. Maar dan werkt de truc waarschijnlijk niet meer.

• 0

Thumper Net

Thumper Net

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,888 posts
op dit moment kun je tot 250mb downloaden met orange world tot eind juli :)

• 0

Thumper Net

Thumper Net

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,888 posts
Een tip ... als je orange world heeft je moet opzeggen omdat oude klanten krijken deze verhoogt niet , dan aanzetten :)

• 0

tdwesten

tdwesten

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
Werkt dit ook op een Spv e650 (vox)

• 0

Thumper Net

Thumper Net

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,888 posts
ja nu maar nu t-mobile heeft orange gekocht dus het einde van deze gratis internet komt snel :rolleyes:

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users