Jump to content

Vil jeg miste garantien?


Guest KennethV

Recommended Posts

Guest KennethV

Vil jeg miste garantien, hvis jeg skiller min SPV C500 ad, da jeg skal have fixet min ****-tast (pilen der peger mod venstre), da den virker ad helvede til. Jeg skal simpelthen trykke, ja nærmest presse så hårdt, at tasten går igennem printpladen, for at få den til at gå tilbage i menuerne og for at slette bogstaver i f.eks. SMS-beskeder.

Så: Vil jeg miste garantien? Gider ikke til at vente en måned på, at de skal lave den inde ved Orange, eller skulle man kalde det Telia..

Link to comment
Share on other sites

Guest banzaixb
Vil jeg miste garantien, hvis jeg skiller min SPV C500 ad, da jeg skal have fixet min ****-tast (pilen der peger mod venstre), da den virker ad helvede til. Jeg skal simpelthen trykke, ja nærmest presse så hårdt, at tasten går igennem printpladen, for at få den til at gå tilbage i menuerne og for at slette bogstaver i f.eks. SMS-beskeder.

Så: Vil jeg miste garantien? Gider ikke til at vente en måned på, at de skal lave den inde ved Orange, eller skulle man kalde det Telia..

<{POST_SNAPBACK}>

Ja du mister desværre garantien på det.

Hvis man har forstand på det, og ved hvordan den skal skilles ad kan man sagtens gøre det selv, og så få knapper til at virke. Det gør jeg. Og jeg har efter hånden også skilt min ad en del gange, når jeg renser den for støv.

var der nogen der vidste at en C500 faktisk kun er omkring 4 mm tyk uden skærm og kamera? :D

/banzai

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.