chrx2, on Jun 21 2005, 09:01, said:
Er jeg den eneste, der synes at det er lidt pinligt for Telia, at de for det første ikke har lagt linket op på den side, som de ellers har lavet til netop den update - og for det andet at de lægger et link, der så er et eksternt link. Og så for det tredie et sted, hvor ingen tilfældigt ville falde over det? Det her minder mig i irriterende grad om sidst, jeg var Telia-kunde. Og jeg havde endda forsvoret nogensinde at blive det igen. :?:
<{POST_SNAPBACK}>
Telia er en flok lusede amatører..
Har lige snakket med dem for at få dem til at rette linket - de sagde at det ikke betød noget at linket ikke var opdateret, fordi man kan bare gå ind fra sin telefon og opdatere fra deres hjemmeside. :??: :??: :??:
I første omgangs ville hun sende mig til Telekær for at få opdateret telefonen, idét det kan man som bruger ikke gøre selv. Da hun forstod at en C500 ikke er en Samsung telefon fik hun så fat i en af sine kollegaer.
Som fuldstændig blank SPV-bruger :twisted: bad jeg hende derfor instruere mig i hvordan man gjorde og indformere mig om hvor stor updaten var. Jeg fik af vide at den var ikke særlig stor, og det var den eneste mulighed som Telia tilbød for at softwareopdatere vores SPV telefoner.
Uanset hvor mange gange jeg påstod at hun tog fejl og at det var urimeligt at skulle hente 22megabyte pr. GPRS, så fastholdt hun sit standpunkt.
Jeg valgte derfor at informere om at deres specielle SPV afdeling burde gå hjem og resten af deres kundeservice burde gå hjem og læse på lektien, fordi de er for blanke til instruere deres kunder.
Hvorefter hun hårdnakket påstod at jeg tog fejl, og at jeg skulle ind under Orange, hjælp og opdateringer for at søge efter opdateringer, og at det var den eneste mulighed der var for at softwareopdatere sin telefon.
Jeg gav op..
/Jakob
Having smoking areas in restaurants, is like having peeing areas in swimminpools..