Heb eergisteren mijn c500 met windows mobile 2005(nee ik heb hem naar dit verhaal niet meer) geupdated wat ook lukte, maar dankzij tomtom kon ik bijna niets met mn phone meer (niet eens bellen). Een developer atendeerde mij erop dat ik mn phone opnieuw met rom zou moeten flashen en tomtom uit de root zou moeten halen. Ik dus Mtty weer starten kapt die er opeens mee terwijl die de bios flasht! Ik mn pc savonds aangelaten in de hoop dat de volgende ochtend alles weer doet, maar nee zelfde situatie! Bleek dat er troep in de achtergrond liep (spyware enzo)! Had ik eigenlijk de hoop al op gegeven hij deed immers namelijk niets meer (geen lampje geen bliep helemaal niets!) totdat ik gisteren nog eens probeerde te hard resetten, en ja hoor ik kon in het Patched_RUU komen, dus ik druk 0 in om hem weer te kunnen flashen, gaat hij weer uit (Mtty herkende op dat moment ook geen usb)!
Mijn vraag nu aan jullie: kan ik dit zelf nog fixen en als niet kan orange (beter gezegd htc europe/dynafix) dit nog fixen (en als ja, gaan ze moelijk doen qua garantie ofzo?).
Mijn vraag nu aan jullie: kan ik dit zelf nog fixen en als niet kan orange (beter gezegd htc europe/dynafix) dit nog fixen (en als ja, gaan ze moelijk doen qua garantie ofzo?).

Sign In
Create Account

Back to top