Jump to content


Photo

Onbereikbaar Qtek 8020 + Telfort : HELP

- - - - -

  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
koning_nick

koning_nick

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Devices:Qtek 8020
Beste mensen,

Ik ben nieuw hier en ik vraag al meteen jullie hulp...

Ik heb een qtek 8020 met een telfort abo. Als de gsm een paar uurtjes niet gebruikt is,
dan kan ik niet meer bellen en gebeld worden.
De telefoon geeft wel 4 streepjes bereik, aan dus ik weet niet dat ik onbereikbaar ben.

- Zijn er meer mensen met dit probleem?

- Heeft er iemand een echte oplossing voor?

Bedankt voor jullie reacties!

Nick

  • 0

#2
spudsimon

spudsimon

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Devices:qtek 8020

Beste mensen,

Ik ben nieuw hier en ik vraag al meteen jullie hulp...

Ik heb een qtek 8020 met een telfort abo. Als de gsm een paar uurtjes niet gebruikt is,
dan kan ik niet meer bellen en gebeld worden.
De telefoon geeft wel 4 streepjes bereik, aan dus ik weet niet dat ik onbereikbaar ben.

- Zijn er meer mensen met dit probleem?

- Heeft er iemand een echte oplossing voor?

Bedankt voor jullie reacties!

Nick

<{POST_SNAPBACK}>

heb het zelfde probleem...collega ook...weet hier niemand de oplossing ???

  • 0

#3
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Ik heb precies hetzelfde probleem ook met telfort abo, weten jullie al waar het aan ligt? Heb al 1 keer mijn toestel omgewisseld maar ook het probleem op de nieuwe.

  • 0

#4
spudsimon

spudsimon

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 6 posts
  • Devices:qtek 8020

Ik heb precies hetzelfde probleem ook met telfort abo, weten jullie al waar het aan ligt? Heb al 1 keer mijn toestel omgewisseld maar ook het probleem op de nieuwe.

<{POST_SNAPBACK}>

ik heb toestel ook al gewisseld. Maar heb het zelfs met andere htc toestellen ook gehad (spv c500, e200 en nu met de qtek 8020). 2 collega's zelfde probleem.

  • 0

#5
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Hebben jullie telfort gebeld?
Ik dus wel maar ik moest eerst een soort van logging maken, ik heb nu mijn toestel aan iemand meegegeven met een orange abbo kijken of hij ook problemen met het toestel heeft.
Misschien is een telfort sim anders dan de andere??

  • 0

#6
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Het ligt zoals ik al d8 aan Telfort!


Helaas telfort ik ga weg bij jullie!

  • 0

#7
koning_nick

koning_nick

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Devices:Qtek 8020

Het ligt zoals ik al d8 aan Telfort!
Helaas telfort ik ga weg bij jullie!

<{POST_SNAPBACK}>


Ik heb ondertussen contact gezocht met Telfort en zij geven toe dat het probleem aan hun ligt.
Telfort geeft aan dat het niet aan de Qtek 8020 ligt, maar aan het grote aantal mensen per zendpaal. Schijnbaar heeft Telfort in de afgelopen tijd zoveel nieuwe klanten er bij gekregen dat er nu problemen met de bereikbaarheid zijn. Volgens mij is het aantal streepjes ontvangst op je mobiel is een maat voor de hoeveelheid energy opgevangen van een zendmast van je provider. Maar het geeft niet aan of er ook echt een 'tijdslot' voor je vrij is voor communicatie.

Maarrrr... Zoveel problemen als ik nu heb met die qtek, heb ik met andere gsm's nog niet gehad met Telfort. Misschien dat de radio-software van de 8020 'niet brutaal' genoeg is, waardoor andere gsm die voor hetzelfde tijdslot vechten het eerder winnen???

Anyway, zucht. Nog maar 2 jr abo te gaan..... :roll:

  • 0

#8
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Ik heb ze ook maar eens gebeld bij mij zeiden ze dat er helemaal geen probleem was en dat ik onzin zat te verkondigen?!!
Toen ik zei ik wil mijn binnenkort al ondertekende :evil: verlenging voor 1 jaar opzeggen begonnen ze dom te doen en wilde ze me het email adres van custom relations niet eens geven , zoek maar op op de site WTF?!!
Ik heb ze meteen maar een leuk mailtje gestuurd en ik heb een positief antwoord geeist anders voelde ik me genoodzaakt juridische stappen te gaan nemen.

Het is toch niet onze fout dat zij door teveel nieuwe klanten een gaar netwerk hebben gekregen??!!!

Ik verwacht van een dienst namelijk bereikbaarheid als zij dat niet kunnen leveren komen ze hun woord niet na en zeg ik mijn contract op zo simpel is dat in mijn ogen!

En wie heeft mijn link weggehaald??? Die was bedoelt om andere mensen te helpen!

Edited by motorolampx200, 15 September 2005 - 03:23 PM.

  • 0

#9
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

heb het zelfde probleem...collega ook...weet hier niemand de oplossing ???

<{POST_SNAPBACK}>




Hallo allemaal, ik heb pas een Qtek 8100 music phone eng gekocht, en ik heb hetzelfde probleem!!
Alles lijkt normaal, gewoon netwerk en bereik, bellen lukt niet meer en kan ook niet meer gebeld worden. kan na 3 uur zijn na aanzetten, maar ook naar 13 uur.

Ik heb net precies telfort gebeld, aangezien experts niet werken in het weekend gaf de helpdesk aan dat ik maandag terug moest bellen!

Ik heb ze ook uitgelegt hoe ze op dit forum kunnen komen, aangezien ik ook gezocht het op goolge op : qtek onbereikbaar... en dit topic op 1 stond..

Mocht telfort maandag met een goed antwoord komen, dan post ik hier zeker. zo niet dan laat ik ook van me horen!!

IS ER NOU IEMAND DIE HET OPGELOST HEEFT, WIL DIEGENE MIJ AUB EVEN MAILEN??

HARTELIJK DANK.

  • 0

#10
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Hallo allemaal, ik heb pas een Qtek 8100 music phone eng gekocht, en ik heb hetzelfde probleem!!
Alles lijkt normaal, gewoon netwerk en bereik, bellen lukt niet meer en kan ook niet meer gebeld worden. kan na 3 uur zijn na aanzetten, maar ook naar 13 uur.

Ik heb net precies telfort gebeld, aangezien experts niet werken in het weekend gaf de helpdesk aan dat ik maandag terug moest bellen!

Ik heb ze ook uitgelegt hoe ze op dit forum kunnen komen, aangezien ik ook gezocht het op goolge op : qtek onbereikbaar... en dit topic op 1 stond..

Mocht telfort maandag met een goed antwoord komen, dan post ik hier zeker. zo niet dan laat ik ook van me horen!!

IS ER NOU IEMAND DIE HET OPGELOST HEEFT, WIL DIEGENE MIJ AUB EVEN MAILEN??

HARTELIJK DANK.

<{POST_SNAPBACK}>


MIJN EMAILADRES IS [email protected], DAT HAD IK ER NET NIET BIJ GEZET, DUS HEB JE DE OPLOSSING GRAAG EVEN MAILEN.

  • 0

#11
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

MIJN EMAILADRES IS [email protected], DAT HAD IK ER NET NIET BIJ GEZET, DUS HEB JE DE OPLOSSING GRAAG EVEN MAILEN.

<{POST_SNAPBACK}>



Ter info : op mijn scherm staat ook O2-NL, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft....

  • 0

#12
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Ter info : op mijn scherm staat ook O2-NL, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft....

<{POST_SNAPBACK}>




Ik heb het hele weekend goed kunnen bellen/gebelt worden, ik heb de preferred network settings gestart op de gsm, en toen alles uitgezet!! stond aan op o2-nl en o2-de.

Ik ga afwachten hoe het zich houd, en zal de info blijven posten!

  • 0

#13
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Dat helpt niks heb ik ook al eens gedaan. Grote vraag is ben je dit weekend thuis geweest of doet het probleem zich steeds op een specifieke plek zich voor?
Ik heb b.v door de weeks weinig last in het weekend ben ik meestal thuis en ja hoor afgelopen week zaterdag 6 keer moeten restarten en vanaf zondag weer geen problemen. Zaterdag zijn veel mensen thuis en word er veel gebeld = druk op de mast blijkbaar?!

  • 0

#14
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Dat helpt niks heb ik ook al eens gedaan. Grote vraag is ben je dit weekend thuis geweest of doet het probleem zich steeds op een specifieke plek zich voor?
Ik heb b.v door de weeks weinig last in het weekend ben ik meestal thuis en ja hoor afgelopen week zaterdag 6 keer moeten restarten en vanaf zondag weer geen problemen. Zaterdag zijn veel mensen thuis en word er veel gebeld = druk op de mast blijkbaar?!

<{POST_SNAPBACK}>



Hoi, toch wacht ik even af, aangezien het totop nu goed gaat. Heb jij nu een motorola of een qtek??? mijn vrouw heeft een mpx200 zoals jij in je naam hebt, en die heeft die kuren niet! ik heb een qteq, daarmee dus wel.

Edited by robsloetjes, 20 September 2005 - 05:12 PM.

  • 0

#15
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Hoi, toch wacht ik even af, aangezien het totop nu goed gaat. Heb jij nu een motorola of een qtek??? mijn vrouw heeft een mpx200 zoals jij in je naam hebt, en die heeft die kuren niet! ik heb een qteq, daarmee dus wel.

<{POST_SNAPBACK}>



GRGRGR Het is weer foute boel, ga nu telfort bellen!

  • 0

#16
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

GRGRGR Het is weer foute boel, ga nu telfort bellen!

<{POST_SNAPBACK}>



td niet na 5 uur open, morgen nieuwe poging

  • 0

#17
userone

userone

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Location:Netherlands
Ik heb 't ook met Telfort :o, op twee adressen met -intussen- 3 telefoons (allen c500). Partner heeft zo'n c500 met Vodafone: geen problemen.

Even Telfort mailen met verwijzing naar deze thread. Even de reactie afwachten.

Check in het forum: ik heb een oude (O2) sim. Geldt dat voor de anderen ook?

  • 0

#18
koning_nick

koning_nick

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Devices:Qtek 8020

Check in het forum: ik heb een oude (O2) sim. Geldt dat voor de anderen ook?

<{POST_SNAPBACK}>


Ik heb ook een oude (O2) sim, maar heb pas sinds enkele maanden een zeer slechte verbinding.

Tip: voor mensen waarbij het resetten van de gsm lang duurt (smartphones). Het aan- en uitzetten van "vliegtuigmodus" zou het zelfde resultaat moeten geven als reset, want dan wordt je ook opnieuw aangemeld bij het netwerk.

  • 0

#19
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Ik heb beide maar gebruikt alleen de c500 i.c.m telfort. Mpx200 i.c.m Tmobile werkt perfect al ruim een jaar zonder enig probleem grrrrrrr

En wat had Telfort te melden?

Nee hoor meneer wij hebben nog nooit een klacht gehad over problemen met HTC????!!!!?!? toestelen i.c.m Telfort, hoe komt u daar nou weer bij?

Ff alvast een tip noteer 3 verschillende data en naar wie je gebeld had (verzin gewoon anders iets want uitleg dat het met geen een nummer werkt snappen ze niet en accepteren ze niet) en tijdstip want daar gaat de technische dienst om vragen.

Edited by motorolampx200, 23 September 2005 - 12:05 PM.

  • 0

#20
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Ik heb beide maar gebruikt alleen de c500 i.c.m telfort. Mpx200 i.c.m Tmobile werkt perfect al ruim een jaar zonder enig probleem grrrrrrr

En wat had Telfort te melden?

Nee hoor meneer wij hebben nog nooit een klacht gehad over problemen met HTC????!!!!?!? toestelen i.c.m Telfort, hoe komt u daar nou weer bij?

Ff alvast een tip noteer 3 verschillende data en naar wie je gebeld had (verzin gewoon anders iets want uitleg dat het met geen een nummer werkt snappen ze niet en accepteren ze niet) en tijdstip want daar gaat de technische dienst om vragen.

<{POST_SNAPBACK}>



Ik werk in een duits bedrijf en daar hebben we nauwe band met qtek germany, die gaat onder ons kent ons contact opnemen met qtek nederland en technisch overleg plegen, ook telfort gaat mij terugbellen!!!

Ik heb sinds vandaag een nieuwe simkaart prepay van telfort in de qtek gedaan! om uit te sluiten of het aan mijn oude o2 sim kaart kan liggen!!! (die is al 3 a 4 jaar)

Rob SLoetjes
[email protected]

  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users