Jump to content


Photo

Onbereikbaar Qtek 8020 + Telfort : HELP

- - - - -

  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#21
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Ik werk in een duits bedrijf en daar hebben we nauwe band met qtek germany, die gaat onder ons kent ons contact opnemen met qtek nederland en technisch overleg plegen, ook telfort gaat mij terugbellen!!!

Ik heb sinds vandaag een nieuwe simkaart prepay van telfort in de qtek gedaan! om uit te sluiten of het aan mijn oude o2 sim kaart kan liggen!!! (die is al 3 a 4 jaar)

Rob SLoetjes
[email protected]

<{POST_SNAPBACK}>



HEEFT IEMAND VAN JULIE MET QTEK NEDERLAND CONTACT OPGENOMEN? IK KAN DAT NIET OMDAT MIJN GSM NIET UIT NEDERLAND KOMT.!

  • 0

#22
koning_nick

koning_nick

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Devices:Qtek 8020

HEEFT IEMAND VAN JULIE MET QTEK NEDERLAND CONTACT OPGENOMEN? IK KAN DAT NIET OMDAT MIJN GSM NIET UIT NEDERLAND KOMT.!

<{POST_SNAPBACK}>


Gewoon mailen naar [email protected]
Klachten die je op de nederlandse qtek website invult wordt naar dat e-mail adres gestuurd. Zelf mailen ze ook terug met dat adres.

  • 0

#23
userone

userone

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Location:Netherlands
Antwoord van Telfort: wij hebben uw klacht voorgelegd aan onze Technische dienst. Er is hierover echter niets bekend :shock:.

  • 0

#24
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Hebben ze meer technische diensten dan? Want ik had van het weekend voor de 3 keer gebeld en kreeg zowaar iemand van de technische dienst aan de lijn en die wisten van dit probleem af, ik zou nog teruggebeld worden . GISTEREN?!!!!

Conclusie je bent afgescheept bel opnieuw!

  • 0

#25
Thumper Net

Thumper Net

    The artist formerly known as Peekie

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,888 posts
telfort is nu kpn :o dus slecht voor onze

  • 0
gadget freek , rabbit mad english guy trapped in Holland

#26
userone

userone

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Location:Netherlands
Voortgang: klantenservice vraagt me een cross-check te doen (= eerst de Telfort SIM in een ander toestel en dan een SIM van een andere provider in de c500) met de huidige SIM. Ik heb daarop gesuggereerd mij eerst een nieuwe SIM te verstrekken om die factor vooraf uit te sluiten.
Prettig: daar gaat Telfort op in, maar: "de cross-check is zeer van belang") :exclaim:. Heb ik eigenlijk geen zin in, maar ok, voor het algemeen belang :o doe ik het.

Dus nu eerst wachten op de nieuwe SIM, tijdje proberen in c500, toestelletje lenen en tijdje daarin, tijdje een andere SIM in de c500. Gaat wel lukken, maar vergt tijd. Jullie horen nog van me. Gelukkig wordt de klacht wel serieus behandeld. Wie weet... 8)

  • 0

#27
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Voortgang: klantenservice vraagt me een cross-check te doen (= eerst de Telfort SIM in een ander toestel en dan een SIM van een andere provider in de c500) met de huidige SIM. Ik heb daarop gesuggereerd mij eerst een nieuwe SIM te verstrekken om die factor vooraf uit te sluiten.
Prettig: daar gaat Telfort op in, maar: "de cross-check is zeer van belang") :exclaim:. Heb ik eigenlijk geen zin in, maar ok, voor het algemeen belang :o doe ik het.

Dus nu eerst wachten op de nieuwe SIM, tijdje proberen in c500, toestelletje lenen en tijdje daarin, tijdje een andere SIM in de c500. Gaat wel lukken, maar vergt tijd. Jullie horen nog van me. Gelukkig wordt de klacht wel serieus behandeld. Wie weet... 8)

<{POST_SNAPBACK}>


ik heb mijn qtek weggedaan, telfort reageert erg slecht, ik zou ook gebeld worden...

nu een se tel, en weer perfect!!

rob

  • 0

#28
garuda

garuda

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 36 posts

GRGRGR Het is weer foute boel, ga nu telfort bellen!


Mijn oplossing: F*ck Telfort.

Heb hier een SPV e200, maar mijn collega heeft een nokia 6110i en die heeft het ook. Zolang we in de randstad verblijven, of in het buitenland geen probleem. Maar zodra we uit de randstad gaan... ellende na enkele uren.

Telfort heeft nog geen oplossing..

Ik stap over!

Oh en ja... oude O2 sim.

Edited by garuda, 27 September 2005 - 10:36 PM.

  • 0

#29
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts

ik heb mijn qtek weggedaan, telfort reageert erg slecht, ik zou ook gebeld worden...

nu een se tel, en weer perfect!!

rob

<{POST_SNAPBACK}>


Waarom doe je je qtek weg?! Het is toch een probleem van Telfort?! Eis contract ontbinding en neem een andere provider b.v Alhoewel ik me wel de irritatie kan voorstellen na WEER door TELFORT geen telefoon gesprek te hebben ontvangen.

  • 0

#30
userone

userone

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Location:Netherlands
:evil: Nieuwe SIM gekregen. Rekening: 20 euro. Even klantenservice gebeld, maar echt waar. Mailtje gestuurd of ze die crosscheck nog willen, want om nou te betalen om werk uit te voeren...

Lijkt niet goed te gaan :o

  • 0

#31
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Waarom doe je je qtek weg?! Het is toch een probleem van Telfort?! Eis contract ontbinding en neem een andere provider b.v Alhoewel ik me wel de irritatie kan voorstellen na WEER door TELFORT geen telefoon gesprek te hebben ontvangen.

<{POST_SNAPBACK}>




ik heb met een grote kring samenbellen abbjes, andere provider betekend duur bellen! telfort is leuk, totdat ze je moeten helpen, dan krijg je slechte support.

  • 0

#32
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Telfort gepruts gaat gewoon weer vrolijk verder.
Ik zou maandag teruggebeld worden, niet gebeurd belde ik hun maar op en ja hoor nergens genoteerd dat ik had gebeld of een call heb openstaan?!
Weeeeeeer 3 datums opgegeven waren de datums ouder dan 5 dagen of ik 3 nieuwere kon geven wtf?!!!!!
Wat een pruts provider ik ga Telfort aan iedereen afraden nu wat een stel idioten. Ik neem NOOIT meer telfort omg.
Ik zeg tegen dat mens hebben jullie geen computer ofzo je noteert toch dat iemand belt en een klacht heeft? Denk je dat ik niks anders te doen heb dan jullie bellen?

  • 0

#33
userone

userone

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 22 posts
  • Location:Netherlands
:o Nieuwe SIM is gratis om te testen in de crosscheck. Factuur is onvermijdelijk, maar die mag ik gewoon weggooien :??:. Ik vind 't best. Binnen 15 dagen activering van de nieuwe SIM, preciezer kan niet. Pfff...

Maar we gaan door. Partner heeft nieuwe SIM van Telfort en geen probleem met c500, waar ik dat wel had met hetzelfde toestel.

  • 0

#34
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Na weer 3 keer niet bereikbaar te zijn geweest WEER telfort gebeld het zou WEER aan de technische dienst gemeld worden en ik zou WEER teruggebeld worden pffff nou ben beniuwd tot welke conclusie ze gaan komen.

  • 0

#35
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Na weer 3 keer niet bereikbaar te zijn geweest WEER telfort gebeld het zou WEER aan de technische dienst gemeld worden en ik zou WEER teruggebeld worden pffff nou ben beniuwd tot welke conclusie ze gaan komen.

<{POST_SNAPBACK}>



De conclusie wordt gewoon geen qtek met telfort, en dat zullen ze zelf toch niet zeggen, telfort is goedkoop. makkelijk als het allemaal werkt, lastig als er problemen zijn, dan hebben ze niet het vermogen serieus te kunnen zijn. helaas

  • 0

#36
shippie

shippie

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Devices:T-Mobile SDA II
Apart,

Ik heb ook een HTC Hurrican variant (SDAII) met een KPN abbo. Maar ik heb hetzelfde probleem :o

Onbereikbaar en als ik probeer te bellen kan het in eerste instantie niet, de tweede keer lukt het wel en dan stromen de smsjes van gemiste oproepen binnen.

Vaag :(

  • 0

#37
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Shippie ik kan bellen tot ik een ons weeg ik moet gewoon handmatig het netwerk selecteren of de telefoon uitzetten en weer aanzetten.

Oh en voor de geintereseerde ik ben WEEER niet gebeld, ongeloofelijk zeg!

  • 0

#38
shippie

shippie

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 8 posts
  • Devices:T-Mobile SDA II

Shippie ik kan bellen tot ik een ons weeg ik moet gewoon handmatig het netwerk selecteren of de telefoon uitzetten en weer aanzetten.

Oh en voor de geintereseerde ik ben WEEER niet gebeld, ongeloofelijk zeg!

<{POST_SNAPBACK}>



Man man man dan heb jij het nog erger getroffen :o
Kan je niet een aangetekende brief ofzo sturen ?

  • 0

#39
robsloetjes

robsloetjes

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 13 posts
  • Devices:Qtek 8100

Shippie ik kan bellen tot ik een ons weeg ik moet gewoon handmatig het netwerk selecteren of de telefoon uitzetten en weer aanzetten.

Oh en voor de geintereseerde ik ben WEEER niet gebeld, ongeloofelijk zeg!

<{POST_SNAPBACK}>



word dus niks ondernomen he...

  • 0

#40
motorolampx200

motorolampx200

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 76 posts
Na weer een telefoon gesprek waarin bevestigd werd dat er problemen zijn op de mast bij mijn woonplaats (te druk), heb ik weer een mail gestuurd naar de klantenservice en kreeg ik zowaar een zeer vriendelijke vrouw van de klantenservice aan de lijn die begrip had voor mijn situatie. Ze bevestigde dat er congestition problemen waren en dat bij de qtek a.k.a htc smartphone (dus bekend bij hun) i.c.m congestion problems het O.S crashed. Ik kreeg het voorstel of ik een ander toestel wou of van Telfort abbonement af wou. Ik heb dus voor het laatste gekozen en dat werd meteen bevestigd per mail en per november ben ik nu dus Telfort af ;)
Wauw na al die moeite toch gelukt!
Dus voor iedereen eerst technisch laten bevestigen en dan moet het lukken zonder technische ondersteuning gaat het je niet lukken!
Succes!!!
Ik neem nu trouwens Vodafone denk ik.

  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users