Jump to content

Photo

Onbereikbaar Qtek 8020 + Telfort : HELP

- - - - -

• Please log in to reply
46 replies to this topic

motorolampx200

motorolampx200

Regular

• Members
  • PipPip
  • 76 posts
Ff een update ik heb nu inmiddels alweer een paar weken vodafone en wonderbaarlijk genoeg heb ik geen enkel probleem meer gehad met onbereikbaarheid :)
Ligt dus toch echt aan telfort :evil: , hopelijk gaan ze het onderzoeken en helpen ze de andere ongelukkigen want niet door hebben dat je onbereikbaar bent is echt klote.

• 0

motorolampx200

motorolampx200

Regular

• Members
  • PipPip
  • 76 posts
Inmiddels zijn we al een paar maanden verder en geen enkel probleem oplossing lijkt me dus vrij duidelijk switch van provider. hopelijk heb ik een paar mensen kunnen helpen met dit zwaar irritante probleem!!

• 0

Bouke

Bouke

Newbie

• Members
  • Pip
  • 1 posts
  • Devices:i-mate SP3
Beste forummers, ik heb deze telefoon onlangs ook gekocht en heb hetzelfde probleem met Telfort ;).

Heeft iemand al een werkende oplossing weten te vinden, met deze telefoon en Telfort... ik ben namelijk tevreden met mijn provider en switch liever niet naar een andere.

• 0

jg.postma

jg.postma

Newbie

• Members
  • Pip
  • 2 posts
  • Devices:MPX200
Ik heb een klachtenbrief naar telfort geschreven. Ik kreeg de reactie dat er wel wat aan te doen zou zijn en dat ik opnieuw te klantenservice moest bellen en dan een bepaalde code doorgeven. Ze zijn er inmiddels twee maanden naar aan het kijken en ik weet nog steeds niets.
M.a.w. volgens mij doen ze er helemaal niets aan en houden ze me aan het lijntje. Maar goed als er binnen twee weken nog niets is gebeurd gaat er weer opnieuw een brief de deur uit.

• 0

koning_nick

koning_nick

Newbie

• Members
  • Pip
  • 5 posts
  • Devices:Qtek 8020
Ik heb er een hard hoofd in dat Telfort dit probleem ooit echt aan gaat pakken. Telfort is prima op de hoogte van dit probleem met de Qtek 8020; meerdere mensen hebben gemeld dat er iets niet in de haak is, maar je wordt gewoon afgescheept. Volgens mij gaat telfort pas aktie ondernemen als een populaire breedverkochte gsm hetzelfde probleem heeft.

Ik vraag me overigens nog steeds af waar ergens de kink in de kabel zit. Hebben nu alleen mensen met een oude simkaart last van dit probleem (dan staat er O2 - NL als provider), of ook mensen met een nieuwere simkaart????? Reakties aub! Als het eerste het geval is, dan is dat misschien een stap naar een oplossing.

Ik lees het graag als iemand een echt oplossing voor dit probleem heeft. Tot die tijd raad ik iedereen aan om GEEN Qtek toestel (om het even het model) in combinatie met Telfort te nemen, of het moet zijn dat vaak niet gestoord wilt kunnen worden!

• 0

userone

userone

Newbie

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Ik heb er een hard hoofd in dat Telfort dit probleem ooit echt aan gaat pakken. Telfort is prima op de hoogte van dit probleem met de Qtek 8020; meerdere mensen hebben gemeld dat er iets niet in de haak is, maar je wordt gewoon afgescheept. Volgens mij gaat telfort pas aktie ondernemen als een populaire breedverkochte gsm hetzelfde probleem heeft.

Ik vraag me overigens nog steeds af waar ergens de kink in de kabel zit. Hebben nu alleen mensen met een oude simkaart last van dit probleem (dan staat er O2 - NL als provider), of ook mensen met een nieuwere simkaart????? Reakties aub! Als het eerste het geval is, dan is dat misschien een stap naar een oplossing.

Ik lees het graag als iemand een echt oplossing voor dit probleem heeft. Tot die tijd raad ik iedereen aan om GEEN Qtek toestel (om het even het model) in combinatie met Telfort te nemen, of het moet zijn dat vaak niet gestoord wilt kunnen worden!

• 0

userone

userone

Newbie

• Members
  • Pip
  • 22 posts

Nieuwe SIM kaart lost het probleem niet op, heb ik al geprobeerd. Ik ben overgestapt nar een Qtek S200, daarmee geen problemen. Qtek en Telfort kan dus wel.

• 0

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users