Jump to content

Photo

Homescreen til QTEK 8310

- - - - -

• Please log in to reply
3 replies to this topic

TKJ

TKJ

Enthusiast

• Members
  • PipPipPip
  • 173 posts
Hej hej

Jeg har ledt rundt her på Modaco, men synes det er forholdsvist uoverskueligt. Homescreens er så vidt jeg kan se delt op efter emner, og ikke efter om de virker på 2005 fx..

Det er tænkeligt, at jeg er utroligt doven, men er der nogen der har fundet noget godt til QTEK 8310?? Altså homescreens. :)

TKJ

• 0
Posted Image

Jakob

Jakob

Bsc. E.E.

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 537 posts
  • Devices:C500 with WM6.1
der er en schweitzisk gut der hedder noget med Kleinweider eller noget i den retning - han laver 8310 hoemscreens..

glædelig jul

/J

Hej hej

Jeg har ledt rundt her på Modaco, men synes det er forholdsvist uoverskueligt. Homescreens er så vidt jeg kan se delt op efter emner, og ikke efter om de virker på 2005  fx..

Det er tænkeligt, at jeg er utroligt doven, men er der nogen der har fundet noget godt til QTEK 8310?? Altså homescreens.  :)

TKJ

<{POST_SNAPBACK}>

• 0
Having smoking areas in restaurants, is like having peeing areas in swimminpools..

TKJ

TKJ

Enthusiast

• Members
  • PipPipPip
  • 173 posts

der er en schweitzisk gut der hedder noget med Kleinweider eller noget i den retning - han laver 8310 hoemscreens..

glædelig jul

/J

<{POST_SNAPBACK}>

Tak tak :-)
Og tak i lige måde

• 0
Posted Image

jakobdam

jakobdam

Regular

• Members
  • PipPip
  • 99 posts
  • Interests:Taekwondo, photographing, IT in general - specialized in 2D/3D graphics and web coding.<br /><br />See also www.vildmedmobil.dk and www.fotostart.dk
  • Devices:QTek 8310
Modacos homescreensektion har nu fået en speciel QVGA-afdeling...

Der er så en del plugins der kun virker på C550, og ikke de nyere Faraday og Tornado enheder. Men der er da nogle ret ok imellem. ;)

Jeg har lavet en udgave af mit popup homescreen her:
http://www.vildmedmo...?side=601&v=202

Det passer til QTek 8310 (idet det er den telefon jeg har brugt til at teste det på) :D - og andre QVGA-enheder med Windows Mobile 5.0.

Der kommer et mere i løbet af det næste stykke tid (GIMP style), der er baseret på samme popup princip...

• 0
"A lot of what we call 'management' is about making work more complicated and hard for people to understand"

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users