Jump to content

C500 Start Niet Alleen maar IV BUILD Scherm!


Guest Neogeo

Recommended Posts

Guest Neogeo

Geachte mensen,

Weet niet of iemand mee kan helpen maar tis altijd te proberen!

Ik zit met een probleem! Ik ben in bezit van een Orange SPV c500 en werkt niet meer zoals het hoort! Ik heb laast 2 stuks via internet gekocht waar er 1 van deed en 1 stuk van was. Ik heb hem een week gebruikt en daarna de Cover van veranderd omdat de andere onbeschadigd was. Nu ik hem weer aandeed kreeg ik het scherm "Iv Build! Test Only". Na speuren op internet werd er dus gezegd dat ik een hard reset moest doen na dit gedaan te hebben bleeft hij het zelfde doen! Pas volgende dag op alle knopjes gedrukt te hebben kreeg ik weer windows. Maar in het engels. Verder deed die het wel kon bellen enz. Nu naar Activesync gebruikt te hebben heb ik geprobeerd te updaten. Dit ging wel alleen naar een tijdje bleeft die op 0% staan. Heel vaak geprobeerd te updaten maar dit lukte niet. En kom Engelse versie van windows ook niet meer in. Ben al naar de winkel gegaan en nadat hun gebeld hebben gaat het me 80 euro kosten. Dit wil ik liever besparen omdat ik denk dat het wel moet kunnen lukken.

Weet iemand het antwoord op? Of weet iemand een goedkoop adres in de buurt van Hengelo Overijsel die me tel kan repareren?

Greetz Neogeo

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.