Jump to content


Photo

My Phone Is DEAD...RIP...


  • This topic is locked This topic is locked
102 replies to this topic

#41
mladenovic73

mladenovic73

    Diehard

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 362 posts
  • Gender:Male
  • Location:Serbia
  • Interests:Android phones,medicine
  • Devices:ZTE Racer,Huawei G300

Seems things alway happen in three`s ..............Vlatko sry m8..........equiliym upgrading quicker than you thought?.........mladenovic73 dont loose the key/code lol


I brought the Manitou to remove witchcraftPosted Image

Edited by mladenovic73, 14 January 2012 - 05:03 PM.

  • 0

#42
plegdroid

plegdroid

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,339 posts
  • Gender:Male
  • Location:manchester
  • Interests:house music, science, technology ,history
  • Devices:LG Nexus 4 . PA. 4.4

my back cover broke @_@ racer users are cursed :o

replacement can be gotten from eBay :)

  • 0
ⓐⓝⓓⓡⓞⓢⓘⓓⓔ ⓘⓢ ⓝⓞⓣ ⓐ ⓢⓘⓝ
4.2.2 -Test monkey.

#43
equiliym

equiliym

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Devices:ZTE Racer
  • Twitter:@equiliym
nah, wont go upgrade yet, still needs to do stuff with racer :P

  • 0
Suffering-oriented programming.. "First make it possible. Then make it beautiful. Then make it fast."
if i helped please press the vote up button :3

#44
massacre^

massacre^

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 123 posts
  • Devices:zte racer
glad to hear you giving us some hope to survive :lol:

Edited by massacre^, 14 January 2012 - 05:39 PM.

  • 0

#45
Racerboy

Racerboy

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,463 posts
  • Gender:Male
  • Location:England
  • Devices:hTC Explorer / Donated Racer
Update 3: Plegdroid have kindly offered me his Wifes Racer to continue with work on this forum, will need some work doing to it (the power connection is faulty) but hopefully can fix it sooooooooooo if all goes well in afew weeks i can release some ROMS

WORK UNTIL FURTHER NOTICE IS SUSPENDED AND NOT FINISHED (provided i can fix fault)

Thx Plegdroid

  • 0

Find ALL my 2.3.7 cm7 ROMS HERE and ICSv5-MOD-ROM HERE @ raceroms

Latest LeWa ported ROM HERE

PM`s for help WONT be answered


#46
massacre^

massacre^

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 123 posts
  • Devices:zte racer
awesome...
thx a lot plegdroid.
u guys are the man :)

  • 0

#47
equiliym

equiliym

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Devices:ZTE Racer
  • Twitter:@equiliym

Update 3: Plegdroid have kindly offered me his Wifes Racer to continue with work on this forum, will need some work doing to it (the power connection is faulty) but hopefully can fix it sooooooooooo if all goes well in afew weeks i can release some ROMS

WORK UNTIL FURTHER NOTICE IS SUSPENDED AND NOT FINISHED (provided i can fix fault)

Thx Plegdroid


thats nice.. btw offtopic related to ics, what exactly needs to be working for vamshi/deadlink to check kernels cursor issue? as i see this topic is most active lol :3

  • 0
Suffering-oriented programming.. "First make it possible. Then make it beautiful. Then make it fast."
if i helped please press the vote up button :3

#48
Racerboy

Racerboy

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,463 posts
  • Gender:Male
  • Location:England
  • Devices:hTC Explorer / Donated Racer

thats nice.. btw offtopic related to ics, what exactly needs to be working for vamshi/deadlink to check kernels cursor issue? as i see this topic is most active lol :3


just needs to be working to boot to desktop and not reboot/restart or fc all the time
EDIT: CM9 based from blade, and yes that confused me too we have working build already

Edited by Racerboy, 14 January 2012 - 06:02 PM.

  • 0

Find ALL my 2.3.7 cm7 ROMS HERE and ICSv5-MOD-ROM HERE @ raceroms

Latest LeWa ported ROM HERE

PM`s for help WONT be answered


#49
equiliym

equiliym

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Devices:ZTE Racer
  • Twitter:@equiliym

just needs to be working to boot to desktop and not reboot/restart or fc all the time


but we already have that @_@

  • 0
Suffering-oriented programming.. "First make it possible. Then make it beautiful. Then make it fast."
if i helped please press the vote up button :3

#50
shharisree

shharisree

    Regular

  • Members
  • PipPip
  • 86 posts
  • Gender:Male
  • Devices:Dell xcd 28
cheers...plegdroid ...man u saved the day..huge thnx to u...

  • 0

#51
plegdroid

plegdroid

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,339 posts
  • Gender:Male
  • Location:manchester
  • Interests:house music, science, technology ,history
  • Devices:LG Nexus 4 . PA. 4.4

cheers...plegdroid ...man u saved the day..huge thnx to u...

:lol: it's not me you all need to thank, it's Mrs pleg who suggested this. B)

  • 1
ⓐⓝⓓⓡⓞⓢⓘⓓⓔ ⓘⓢ ⓝⓞⓣ ⓐ ⓢⓘⓝ
4.2.2 -Test monkey.

#52
mladenovic73

mladenovic73

    Diehard

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 362 posts
  • Gender:Male
  • Location:Serbia
  • Interests:Android phones,medicine
  • Devices:ZTE Racer,Huawei G300

:lol: it's not me you all need to thank, it's Mrs pleg who suggested this. B)


Thanx mrs plag you are the womenPosted Image

  • 0

#53
equiliym

equiliym

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Devices:ZTE Racer
  • Twitter:@equiliym
so many stuff, i feel the need to just format my hard drive and return to stock rom ¬_¬'

  • 0
Suffering-oriented programming.. "First make it possible. Then make it beautiful. Then make it fast."
if i helped please press the vote up button :3

#54
plegdroid

plegdroid

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,339 posts
  • Gender:Male
  • Location:manchester
  • Interests:house music, science, technology ,history
  • Devices:LG Nexus 4 . PA. 4.4

so many stuff, i feel the need to just format my hard drive and return to stock rom ¬_¬'

you know you'll just hate yourself later if you did :) :P

  • 0
ⓐⓝⓓⓡⓞⓢⓘⓓⓔ ⓘⓢ ⓝⓞⓣ ⓐ ⓢⓘⓝ
4.2.2 -Test monkey.

#55
equiliym

equiliym

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1,346 posts
  • Gender:Male
  • Location:Novi Sad
  • Devices:ZTE Racer
  • Twitter:@equiliym

you know you'll just hate yourself later if you did :) :P


i know :( thats why i have 1TB of garbage files that doesnt really do anything, not useful at all lol :D

  • 0
Suffering-oriented programming.. "First make it possible. Then make it beautiful. Then make it fast."
if i helped please press the vote up button :3

#56
plegdroid

plegdroid

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,339 posts
  • Gender:Male
  • Location:manchester
  • Interests:house music, science, technology ,history
  • Devices:LG Nexus 4 . PA. 4.4

i know :( thats why i have 1TB of garbage files that doesnt really do anything, not useful at all lol :D

well maybe a little tidying :lol:
:D

  • 0
ⓐⓝⓓⓡⓞⓢⓘⓓⓔ ⓘⓢ ⓝⓞⓣ ⓐ ⓢⓘⓝ
4.2.2 -Test monkey.

#57
Vlatko25

Vlatko25

    Diehard

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 335 posts
  • Gender:Male
  • Location:Macedonia-Gostivar
  • Devices:ZTE RACER 2.3.7 #257 Racer Boy

well maybe a little tidying :lol:
:D

racer price in Macedonia still high,if i could buy new one from Europe cities around,it will be cheaper,guys i really miss my racer,maybe police will find my phone,small city,bigger chances,i always look optimistic way.i hope i will get my racer back,too much important things i have stored inside....:'(

  • 0

#58
plegdroid

plegdroid

    Hardcore

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,339 posts
  • Gender:Male
  • Location:manchester
  • Interests:house music, science, technology ,history
  • Devices:LG Nexus 4 . PA. 4.4

racer price in Macedonia still high,if i could buy new one from Europe cities around,it will be cheaper,guys i really miss my racer,maybe police will find my phone,small city,bigger chances,i always look optimistic way.i hope i will get my racer back,too much important things i have stored inside....:'(

so sorry to hear it's been stolen my friend. hope the police find it for you, and we don't lose you to another phone :(

  • 0
ⓐⓝⓓⓡⓞⓢⓘⓓⓔ ⓘⓢ ⓝⓞⓣ ⓐ ⓢⓘⓝ
4.2.2 -Test monkey.

#59
Vlatko25

Vlatko25

    Diehard

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 335 posts
  • Gender:Male
  • Location:Macedonia-Gostivar
  • Devices:ZTE RACER 2.3.7 #257 Racer Boy

so sorry to hear it's been stolen my friend. hope the police find it for you, and we don't lose you to another phone :(


btw i can't find zte racer anymore.....only zte racer 2.......is that familiar to zte racer ? it says 500 mh arm v 11
omg

  • 0

#60
Antonio H

Antonio H

    Newbie

  • Members
  • Pip
  • 38 posts
  • Gender:Male
  • Location:Portugal
  • Devices:TMN SoftStone ; SE Arc S

btw i can't find zte racer anymore.....only zte racer 2.......is that familiar to zte racer ? it says 500 mh arm v 11
omg


In Portugal still have Racer.. here the name it's SoftStone, from the Operator TMN. 69,90€ in online store:
TMN SoftStone

Edited by Antonio H, 16 January 2012 - 12:38 AM.

  • 0




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users