Jump to content

SmartFace


Guest SuperStar

Recommended Posts

Guest NederSoren

Brug den engelske del af MoDaCo.. Du kan sikkert finde programmet enten under 'Customisation' eller 'Software'

Du kan også bare prøve at bruge search funktionen og søge på smartfeace 4, eller bare smartface... eller noget ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Penhter

så vil jeg lige høre ! jeg kan nemlig heller ikke få hverken caller2pic eller smartface til at virke! jeg har læst det engelsk forum igemmen men jeg kan forstå at smartface.cab skal blive til smartfacemgr.exe men det gør den ik på min den hedder bare smartface.exe og kan ikke køres! så jeg ville høre om der er nogen der gider og poste smartfacemgr.exe, så jeg lige kan prøve det! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Det var version 3 der hed mrg? tror jeg?

Du kan ikke se programmet køre... Det er et program der bare kører i baggrunden når du tænder din telefon... alt du mangler at gøre er, at lave nogle billeder og proppe dem ind i din 'pict' mappe, som .cab filen gerne skulle have lavet for dig ;)

//z

NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det billede du ønsker at bruge .. gemmer du i en mappe der skal hedde 'pict' på dit Storage Card!

Billeder gemmer du som folks telefon nummer.

Eksempelvis

+4512345678.jpg

Der er en masse udvidede funktioner, som du kan læse i software sektionen. Skal nok lige se om jeg kan finde et link...

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedy

Smartfaceb4 henter du her:

http://www.monolithix.org/SPV_software.html scroll ned og du finder Smartface som app nr. 3 på listen.

Zip filen indeholder den .cab du skal installere. Der følger også en readme fil med som fortæller dig hvor du skal lægge billeder, etc.

Gå så ind på:

http://www.way2access.net/midnight/?page=pstut

og følg hans photoshop tutorial.

NB husk at hvis du ikke har x-box temaet virker det jo stadig lige så godt.

Hvis der er nogle spørgsmål så er i velkommen til at skrive til mig.

8) 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det behøver du ikke et program til =). Det understøttes direkte på din SPV! Gå ind i kontakter // vælg personen // Rediger // Brugerdef. ringetone.

;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Speedy

Ja netop, you beat me to it Morflez

Jeg mener at det der caller2picture understøtter personlig ringetone i selve programmet, men jeg har ikke prøvet det.

Jeg holder mig til smartface. Det virker perfekt og så er det gratis.

8)

Link to comment
Share on other sites

Guest Penhter

oki men hvad hvis det så skal være ringetoner til bestemte personer? og noget helt andet kan man ikke lave en reg til en opstarts lyd så? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Opstartslyd: Der ligger du bare en genvej til lyden ind i Start Up mappen (som ligger IPSM // Windows // Start Up

Måske skal selve lyden ligge der, men jeg tror det er nok med en genvej!

Hvis du bruger et tweak til at hente ringetoner fra din SD kort, så kan man vel også sætte forskellige ringetoner til forskellige folk vha den normale måde!?

Prøv det...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.