Jump to content

Hjælp til nyt MediaPlayer Skin


Guest SuperStar

Recommended Posts

Guest SuperStar

Jeg har fulgt en instruktion i at ændre MediaPlayer Skinnet på "smartfone.com", men når jeg gør som de siger der, virker min mediaPlayer ikke... Så skal lave en "reset" at telefonen får at få det til at virke igen.... Er der nogen, der evt. kan guide mig igennem, så jeg får et nyt media skin! Er blevet træt af det gamle!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det er faktisk nemt! Download et Windows Media Player skin, og smid det i windows mappen (den ligger i samme 'folder' som IPSM og Storage Card!

Eneste minus er, at det originale skin på WMP er bygget ind i rom'n .. og derfor vil det altid resette når du slukker og tænder telefonen!

Yderst irriterende...

Link to comment
Share on other sites

Guest SuperStar

Ja.... jeg er ikke så god til sådan noget her... Men man lærer jo hele tiden...

:oops:

Øh... Jeg har bare kopieret .zip-filen over i Windows mappen... Hva skal jeg så gøre?? Der sker ikke noget nyt, hvis jeg starter MediaPlayer!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Ja undskyld .. pak zip-filen ud, og flyt alle filerne over i windows mappen =)!

Jeg forsøgt at have alle filerne liggende på mit storage card, og så flytte dem over med Smart Explorer til windows mappen, når jeg slukkede min fon 'on the go'!

Men det kan ikke lade sig gøre, sikkert fordi skin filen i windows er read-only. Kan det lade sig gøre på én eller anden måde? Eller SKAL man have en pc!?

Måske File Manager eller All Explorer kan!?

Link to comment
Share on other sites

Guest muude

det smarteste ville være at lægge filerne på kortet og så ændre registret så det leder efter skin'en på kortet istedet for windows mappen.. dermed bliver den der permanent og kan overleve et reboot..

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Er der nogen der har prøvet det?

Hvis det kan lade sig gøre, så ville det jo kunne blive brugt i de 'full skins' (Som skinner hele telefonen) som der bliver lavet flere af hele tiden, det skulle jo bare laves i en .cab...?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det er ved at være lang tid siden, men ja det kan lade sige gøre!

Mit skin ligger nu i en mappe på mit Storage Card der hedder følgende:

Storange CardMy DocumentsMedia Skin

Ved hjælp af RegEdit:

HKEY_LOCAL_MACHINE // Software // Microsoft // Windows Media Player 8 // Parameters // Values // SkinDir

Her ændrede jeg så windows til:

Storage CardMy DocumentsMedia Skin

Og nu overlever mit WMP skin et soft reboot *WOoHOo*

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.