Jump to content

Outlook- og SPV-kontakter


Guest muude

Recommended Posts

Guest muude

Et lille tip:

Hvis I synes at jeres kontakter har rodet sig alt for meget sammen, især når man også kan se SIM-kontakterne, så lad være med at lave backup I jeres Outlook og så slette allesammen på SPVen og så sync'e i det håb at de bliver overført til telefonen igen... FOR DET GØR DE IKKE!!

Ihvertfald ikk hvis man har sat sync'en på telefonen til at overskrive det der står i Outlook. Så får man bare en meget tom Outlook og en meget tom SPV...

Bare et lille tip, siger ikk selv at jeg har prøvet det :oops: :oops:

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Der kan ændres i dette i active sync options skal edet lige sige.. for jeg har fået slettet alle mine kontakter da jeg opdaterede, og fik den tilbage gennem active sync

Link to comment
Share on other sites

Guest Lojt
Der kan ændres i dette i active sync options skal edet lige sige.. for jeg har fået slettet alle mine kontakter da jeg opdaterede, og fik den tilbage gennem active sync

Det er fordi, at når man opdaterer bliver ens partnership slettet, og når man så connecter spv'en igen, bliver der lavet et nyt, og alle kontakter/aftaler osv. bliver kopieret over igen.

Når man bar sletter manuelt, tror active sync at man ikke vil have de kontakter man har slettet, og sletter dem derfor i outlook også. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

Jeg har løst problemet ved at købe en ekstra SPV, som jeg bare har liggende i skuffen. Skulle jeg miste kontakterne i den ene telefon, så hiver jeg bare den anden frem, hvor de også ligger på.

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.