Jump to content

"G" i displayet?


Guest Hauge

Recommended Posts

Guest Hauge

Efter jeg satte et andet kort i min telefon har jeg fået et G i displayet.

Det er placeret i øverste linie ved siden af lydløst-symbolet.

Det kom efter jeg satte et Telia kort i... jeg havde telmore før.

Hvordan kan det være? Jeg kan ikke finde noget om det i manualen.

/Hauge

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Det er såmænd fordi Telia har mulighed for Gprs på deres net - det har Telmore ikke.... Du kan så helt sikkert ikke bruge det, for du betaler nok ikke for det . men det beryder GPRS mulighed

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest Hauge
Det er såmænd fordi Telia har mulighed for Gprs på deres net - det har Telmore ikke.... Du kan så helt sikkert ikke bruge det, for du betaler nok ikke for det . men det beryder GPRS mulighed

/Jakob

Tak for svaret!

Jeg betaler ikke for det endnu... jeg skal lige have fundet ud af om det kan betale sig for mig.

Er der nogen der har nogle facts om hvor meget de forskellige tjenester bruger?

Og hvad det ca vil koste at surfe.

Hvad giver I om måneden med jeres forbrug?

/Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg har hørt at telmore snart vil tilbyde GPRS, og jeg kan kun forestille mig at det bliver billigt. Så hvis du regner med at fortsætte med dit telmore abonnement, så vent lige et par uger, og se om der ikke sker noget!

Jeg bruger ikke super meget GPRS, omkring 3mb om måneden. (3x25+30=105kr) - med Orange's (crap) mono abonnement. Men jeg har lige skiftet til Orange Matrix, og hvis priserne holder (de er skumle) så betaler jeg vist kun 5,4 pr mb + 26,75 i GPRS abonnements pris - og ja - hvis de priser holder så skal jeg til at bruge det MEGET mere... *hehe*

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.