Jump to content

headsæt's stik knækket i spv'en!!


Guest Penhter

Recommended Posts

Guest Penhter

hej jeg har været så uheldig at få knækket det yderest af minijack stikket på headsættet! så ville jeg høre om der var nogle der havde prøvet det og hvordan de fik resten af stikket ud så den kan bruges igen? jeg ville helst undgå at sende den til rep. igen da det nok også ville blive meget dyrere end et nyt headsæt! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest muude

ENDELIG!!!

Det skete også for mig da jeg lige havde fået min fon..

Bare send den til rep. De aner ikk hvad de skal gøre ved den, så de gir dig bare en ny fon. Hvis du gerne vil ha dit headset, må du dog slippe 199,- for et nyt... Eneste løsning. Hvis du prøver andet ryger det bare længere ind, så bare send den afsted hurtigst muligt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Penhter

oki lyder sygt nok men hvor meget måtte du betale? eller hvordan få man snakkede sig ud af det var telefonens egen skyld at det skete? :)

Link to comment
Share on other sites

Guest muude

Jeg gik bare ind og sagde hvad der var sket. Så sendte de den ind og jeg fik et helt nyt handset. Skulle kun betale de 200 for et nyt headset. De smed dog mit 128mb mmc kort væk da den var til reperation, men de var så flinke at erstatte det, selvom jeg ikk kunne bevise at jeg havde sendt det med...

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomas Frost

Hej hej.. jeg havde også det samme problem, men du skal huske på at her i DK, har man en 2 års reklamantionsret, så gå ned i den bix hvor du har købt telefonen, og be om et nyt headset. jeg fik ihvertfald et nyt headset med detsamme- mne det kan selvfølgelig godt være pga. a min luxus forsikring på min SPV....

det var ihvertfald sådan at det blev løst for mig- håber at du kan bruge det til noget,....mvh. thomas Frost

Link to comment
Share on other sites

Guest Penhter

jo det hjælp meget ! :( nu skal jeg bare ind med den og høre hvad de siger! men menneskerne i orange butikkerne er alså lidt sære! det er 3 gang den skal til rep på 4 måneder og sidst kom den tilbage og de havde sgu rise skærmen på indersiden! fint nok jeg gå ned med den dagen efter jeg fik den igen. Manden i butikken spøger og det var en selvforskyldt rise og om hvis den oversteg de 250 i betaling om de så skulle skrotte den! :lol: de er ikke lige så kloge nogle gange :D nå men jeg prøver igen så! jeg aflægger lige en report på poste om hvad der skete! :lol: takker mange gange for de flinke menneskers hjælp herinde :)

Link to comment
Share on other sites

Faktisk er det kun ekstremt få af Oranges medarbejdere der har bare den mindste smule forstand på SPV'en. En god ide er at spørge når man kommer ind i butikken om der er en, der selv bruger SPV'en - det har faktisk hjulpet mig et par gange...

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.

Et spørgsmål - Hvorfor skulle I punge ude for nye headsets? Var det Jeres skyld at lortet gik i stykker eller er det simpelthen for dårlig lavet? Tror bestemt på det sidstnævnte, hovedtelefonerne er ikke bedre kvalitet end dem man finder i "Alt koster 10 kr." butikker :roll:

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.