Jump to content

Min Spv død


Guest tbayj

Recommended Posts

Guest tbayj

Så nu er min SPV gået død...Hvad er dee for noget lort!!! Den vil ikke starte..Den bliver ved startbilledet af en solopgang.Hvorfor gør den pludselig det og hvad skal jeg gøre....

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet at geninstallere rommen? Du kan hente den på Oranges site, og bare installere som normalt. Du mister naturligvis alle indstillinger og gemte filer, der ikke er kopieret til computeren, men det er vel bedre end en død telefon...? Hvis det ikke virker, kan Orange hardflashe telefonen i butikken - hvis det ikke er en hardwarefejl kommer den til at virke så. Ellers må du få den sendt til rep. :cry: Forresten - inden du bliver alt for ked hvis du er ny på spv'en - det er altså ikke hver dag det sker at telefonen går SÅ død. Faktisk ville det være rart hvis du kunne huske hvad du gjorde før det skete (Hvilket program du installerede eller lignende) så vi kan finde ud af om andre har været ude for det samme, og så advare imod det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.

...og en tiføjelse. Det er teknisk set umulig for din SPV til at "dø" så den ikke kan reddes, kun - som Torben siger - hvis der er tale om en hardware fejl. Ligemeget hvad kan ROM'en geninstalleres. Første gang jeg kørte den nyeste opdatering lavede jeg noget forfærdeligt lort et det hele, 'fonen kunne *intet* - der kom lys i skærmen, men ikke andet. Det hele endte med at jeg slettede Update-installationsmappen fra PC'en, tændte telefonen, sad den på dens cradle og kørte opdatreringen igen - no problems....

Link to comment
Share on other sites

Guest tbayj

Så nu har jeg fået den til at virke igen. Jeg lavede en hard reset!!! Det sidste jeg kom i var et sms tool program. Jeg havde også lagt " tomato" spillet og et andet..Jeg lagde også Doom ind. Jeg tror simpelthen at jeg lagde for meget ind måske..? Den duede udemærket, men så slukkede jeg den og da den skulle tænde igen gik den død... Men nu er "decertificeringen" væk...jeg troede ikke at den ville ryge efter en hard reset!..Men tusind tak fordi i kommer med reply :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.

aha, hvis du lagde alle de apps ind på een gang kan det sagtens være grunden til dit problem. Smartphone 2002 skriver *hele* registrerings-databasen ud til IPSM hver gang den der sker en ændring. Hvis du installerede app'erne en efter en og så slukkede for telefonen kan det måske være at der var kommet en masse fejl i registrerings databasen, og din SPV kunne simpelthen ikke finde ud af at starte næste gang - de må dog have været alvorlige fejl, da Smartphone 2002 har en slags "failsafe" hvor registrerings-databasen bliver genoprettet fra ROM hvis det er...weird :?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.