Jump to content

Hotmail "tip"


Guest MoRFLeZ

Recommended Posts

Guest MoRFLeZ

Jeg efterlyste på et tidspunkt en måde at kunne hente hotmails til min SPV - uden at gå ind på www addyen. Hvilket ikke var muligt pga pop3 etc etc!

Nu har jeg dog fundet en 'omvej'. Via MSN Messenger konfigurer jeg min mobilindstillinger. Og får nu en sms når jeg får en ny hotmail!

Meget rart at jeg ikke behøver checke mailen uden held. Nok mindre godt for folk der får SPAM/JUNK i lange baner ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob
Jeg efterlyste på et tidspunkt en måde at kunne hente hotmails til min SPV - uden at gå ind på www addyen. Hvilket ikke var muligt pga pop3 etc etc!

Nu har jeg dog fundet en 'omvej'. Via MSN Messenger konfigurer jeg min mobilindstillinger. Og får nu en sms når jeg får en ny hotmail!

Meget rart at jeg ikke behøver checke mailen uden held. Nok mindre godt for folk der får SPAM/JUNK i lange baner ...

Øh - synes jeg læste et-eller-andet på et-eller-andet tidspunkt om at hotmail taxerede udsendelse af sms helt ude i hampen!!!

Dt ville bare være lidt surt at få en hidsig regning for modtagelse af mail på et tidspunkt...

Bare en fornemmelse :?

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest zajfman

Når vi nu er ved emnet, så vil jeg lige poste mit eget indlæg igen vedr. at SENDE mails fra SPV´en hvis man bruger en anden e-mail klient end Orange.

Jeg har en StofaNet mail adresse, og jeg har ingen problemer med at modtage mine mails på telefonen. Men jeg kan *fandme* ikke sende mails derfra. Den kommer med en fejlmelding om "ugyldige modtagere af mails"....

er der nogen som kender til problemet ??

-zajfman

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob
Når vi nu er ved emnet, så vil jeg lige poste mit eget indlæg igen vedr. at SENDE mails fra SPV´en hvis man bruger en anden e-mail klient end Orange.

Jeg har en StofaNet mail adresse, og jeg har ingen problemer med at modtage mine mails på telefonen. Men jeg kan *fandme* ikke sende mails derfra. Den kommer med en fejlmelding om "ugyldige modtagere af mails"....

er der nogen som kender til problemet ??

-zajfman

Hvad er outgoing mail server - ellers sæt den til mail.orangenet.dk

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.