Jump to content

Pris på sd-kort!!


Guest Deno123

Recommended Posts

Guest Deno123

Heysa... ville egentlig bare høre hvor store folks sd kort herinde er?? og hvor mange penge i måtte af med??

Har tænkt på at købe 256mb, men vil da gerne finde det billigste..

Deno

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123

Jeg har også et 64mb, men vil da gerne have et som er lidt større til film osv.

jeg overvejer også lige nu om jeg ikke skal købe 256mb fra edbpriser.dk...

Ca. 765 kr. det er sq ikke så dyrt som jeg havde regnet med..

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg købte et 256mb kort via www.edbpriser.dk til lige under 700 kroner! Et par dage efter fandt jeg denne ebay butik >>Click Me

Hvor de koster omkring 45 engelske pund - BITTERT!! Rigtig mange folk fra MoDaCo har købt fra den ebay butik, og der var vist ikke en ENESTE utilfreds kunde, så det skulle være sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123

ja.. det er jo heller ikke dyrt hos ebay... Men hvor lang tid tager det så at få det sendt til Dk..? :?

Det skal helst være et jeg kan købe inden for et par dage, da jeg skal sidde i en bus til Spanien i ca. 28 timer... Der ville det jo ikke være dåtligt at have 1-2 film kørende på fonen...

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det har jeg i hvert thi fald tænkt mig at gøre, men jeg har sådan set ikke brug for mere end et kort! Jeg installere ALLE programmer på mit kort, så telefonen er næsten ubrugelig uden kortet! Man kan kun ringe og skrive sms fra den .. og hvad er dét for en telefon *fnis*

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Hvis man køber kortet hvordan skal man så betale!?Hvis man køber kortet hvordan skal man så betale!?Hvis man køber kortet hvordan skal man så betale!?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Jakob

Har lige bstilit fra den bix MorFLez skrev om....

De ligger godt nok i England og derfor kunne man undgå moms i DK, men har lige fået en mail at de nu har afsendt kortene fra New York....

Håber bestemt ikke jeg får en regning for Told og så lige 25% moms oveni, fordi så bliver det sq nogle dyre kort...

Poster her når jeg har fået regningen...

/JxK

Link to comment
Share on other sites

Til Jakob: Tillykke med det :lol:

Til andre der overvejer det samme: Jakob var heldig. Mere end halvdelen af pakker fra udlandet åbnes af tolderne - så regn med 25% oveni... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Afsender havde skrevet at pakken indeholdt 7 agver af ulæselig type med samlet værdi af 15$ - msåke var det derfor??

/Jakob

Der skulle selvfølgelig have stået 7 GAVER af ulæselig type med samlet værdi af 15$ - MÅSKE derfor.

(Ved ikke med jeres tastatur, men der er rimelig mange slåfejl i mit....)

Nyd weekenden /Jakob

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Deathrow

Jeg har nu bestilt 2 gange derfra, og hver gang har de skrevet præcis hvad pakken indholdte.... begge gange har der ikke været nogen problemer med told & skat!!

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Jeg købte et 256mb kort via www.edbpriser.dk til lige under 700 kroner! Et par dage efter fandt jeg denne ebay butik >>Click Me

Se i den første del af denne tråd. (Eller tryk på Click Me i citatet)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det var der kortet blev købt... og dengang var prisen 45 pund...

Har ikke set om det er steget siden da.

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.