Jump to content

Foreskellen på Orange SPV og SPV E100


Guest Animefan

Recommended Posts

Guest Animefan

Hej Folkens...

Det er nok et lidt newbie spørgsmål men hvad er den egentlige foreskel på Orange SPV og den nye SPV E100 bortset fra designet? :oops:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Der er 3 forskelle .. designet, skærmen og tastaturet.

Designet skulle være mere kommercielt (flottere!?)

Skærmen skulle være bedre (ikke større)

Og tastaturet skulle være RIGTIG godt. Fladere taster samt et joystick.

Ellers er de to telefoner ens...

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Ved ikke.. Måske et brev.. en sms, eller en MMS? hvem ved? jeg glæder mig bare til at høre hvor meget man skal slippe for en "Opgradering" :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan
Ved ikke.. Måske et brev.. en sms, eller en MMS? hvem ved? jeg glæder mig bare til at høre hvor meget man skal slippe for en "Opgradering" :)

Jeg syntes det ville være fair med Orange SPV + 200kr for den der SPV E100 for så har de så sandelig fået det for den de skulle... Det giver jo deres 3200kr eller er jeg helt galt på den? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Ved ikke.. Måske et brev.. en sms, eller en MMS? hvem ved? jeg glæder mig bare til at høre hvor meget man skal slippe for en "Opgradering" :)

500kr + SPV er hvad jeg vil gi'. Alt over det synes jeg er urimeligt ... bare min mening ...

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Jeg er også TOTALT enig... Desvære er jeg bange for at det måske ikke kommer til at blive sådan :) Men så igen hvorfor ikke? Det ville da kun være fair---"HØRER I ORANGE??? DET VILLE KUN VÆRE FAIR!!!!!!!!!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Jeg er også TOTALT enig... Desvære er jeg bange for at det måske ikke kommer til at blive sådan :)

Det vil sikkert bliver noget i retning af 1000kr + 6 måneders Mono abonement (130kr per måned + tale og sms tror jeg nok) i 6 måneder! ... (Hehe, man kunne jo næsten lave en lille gættekonkurendce kunnem man ikke :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Guest tbrose

Jeg tror desværre heller ikke, at Orange er så fine, at de belønner pionererne og giver SPV E100 for en SPV + 500... Men det har da været fedt at være crash-test-dummy og have måttet leve med de relativt mange SPV-fejl, for dernæst at få et spark i skridtet!!! :roll:

Men lad os nu se om Orange overrasker positivt - jeg tror bare næsten ikke på det!

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren
Jeg tror desværre heller ikke, at Orange er så fine, at de belønner pionererne og giver SPV E100 for en SPV + 500... Men det har da været fedt at være crash-test-dummy og have måttet leve med de relativt mange SPV-fejl, for dernæst at få et spark i skridtet!!!   :roll:

Men lad os nu se om Orange overrasker positivt - jeg tror bare næsten ikke på det!

Og så er det sgu første gang jeg har givet 3.700 kr. for at være tester.. :evil: :evil: :evil: :evil:

:roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jeg gav 3000kr for min og har købt den for et par måneder siden... hvilket nok var dumt... tror jeg skulle have ventet :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med jer i, at det kan være irriterende at fungere som "Beta-testere" på et pioner-produkt som SPV'en. På den anden side ved vi jo alle at udviklingen gør, at der kommer nye og bedre produkter på markedet hele tiden. Faktisk synes jeg at det er ret pænt af Orange overhovedet at tilbyde noget - jeg husker for eksempel ikke at have set et afslag i prisen da jeg opgraderede til min 6210'er på trods af at jeg også fungerede som "beta-tester" på 7110 der var fyldt med bugs (Nok den dårligste Nokia-telefon til dato efter min mening, og det siger ikke så lidt!!!) Desuden kan vi jo i virkeligheden være tilfredse med, at udviklingen går så hurtigt at vi får nyere og mere funktionelle enheder i hånden hele tiden - og at prisen hele tiden falder. For eksempel betalte jeg mere for førnævnte tragiske 7110 end for min SPV. Og der er verdener til forskel som I nok ved.

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Det har du på sin vis ret i men altså de har bare at give os det ellers så mister Orange nok en del respekt og kunder eller sådan, for der er nok ikke mange der vil betale 3000kr for en SPV mere er jeg ret sikker på.. Eller hvad? Der er jo også foreskel på Nokia og Orange så hvem ved... Måske bliver vi endda positivt overraskede, bare for en gangs skyld!?

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
for der er nok ikke mange der vil betale 3000kr for en SPV mere er jeg ret sikker på.. Eller hvad?

Det behøver de jo sådan set heller ikke når man kan få den til 1700,- i El-giganten.

Folk ved der kommer en ny spv sidst på året med indbygget dit og dat - så folk der ikke vil betale 3000,- for en SPV E100 kan jo bare vente 3-4 måneder =)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Det siger rygterne i hvert thi fald! Sidst på året skulle der udkomme en ny SPV der skulle have indbygget kamera .. men lad os nu se...

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

indbygget kamera... sarjt :) Men altså hvornår kommer der noget så vi kan høre radio? ligesom på Nokia!? Når SPVen kan så meget med MP3 er det ret fladt den ikke engang kan tage FM radio... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg vil nu hellere have alle de features SPV'en har .. end en Nokia med radio... specielt med gratis GPRS - så kan radio jo streames fra nettet.

Det være sagt, så ville det da være cool, hvis de byggede en radio ind i telefonen også! Vi må se ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Ja selv SPVen er langt bedre end gamle Nokia... Men altså det gratis GPRS hvor får man det og hvor længe varer det?

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
tjæk www.smarter.dk for rygter om SPV2 :)
Det er jo det vi gør :wink:

Men altså det gratis GPRS hvor får man det og hvor længe varer det?

Telmore har tilbyder gratis GRPS frem til en gang i september hvis du tilmelder dig før d. 15/7.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.