Jump to content

SPVE100


Guest Sonofon Boy

Recommended Posts

Guest Sonofon Boy

Helt ærlig.

Er jeg den eneste der ikke gider bruge penge på et større tastatur, joystick, og bedre skærm?

Sono

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jeg er ikke sikker på om jeg vil hav den men altså blir det over 500kr vil jeg ikke... det er jo faktisk ikke noget specielt!? :? :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Nej så billig tror jeg nu ikke den bliver. Men lige så snart I har leget med den kan I se hvor meget den oser af kram.

Så hvis I ikke vil bruge flere penge på SPV ... så skal I ikke gå ned i butikken og lege med den.

/fra mobilen

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

oser af kram??? Det er jo bare nogle andre knapper, en lidt bedre skærm og design? :? Og så måske et par sekunder hurtigere? Men hvad... Skal vel have den... Hvis den ikke bliver mer end 1000kr i ald fald!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg giver MoRFLeZ ret - E100 er en rigtig god telefon. Og jeg tøver ikke med at sige at den er en hel del bedre end SPV'en. Hvis man ser de to sammen, er skærmen alene så stor en forbedring at man bliver irriteret på SPV'en. Men som MoRFLeZ også skriver - hvis man ikke har set den, ved man ikke, hvad man går glip af, og kan forsætte med at være tilfreds med sin SPV...

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Det begynder ligefrem at være spændende det her... For tvo og MoRFLeZ lyder som om de virkelig mener det og den SPV E100 må være et eller andet når de er sådan oppe at køre :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.

Yep - jeg så selv Torben's E100 for første gang i går, skærmen er bare mental :shock: - 10 gange så lys/skarp som den på vores SPVer; joystick'et funker bare; igen, 10 gange bedre end SPV'ens Action Knap. Pengene værd? Yep....

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123

Nogen der har undersøgt hvad det vil koste, hvis vi skulle indgå en lille byttehandel med E100... Der bliver jo talt om 500-1000 kr. men er der nogen som med sikkerhed kan sige hvad det vil koste??

Link to comment
Share on other sites

Guest kallep

jeg tror mindst det kommer til at ligge på 1500kr for os der har en.. og så er det allerede under halv pris så måske bliver den faktisk dyere..

jeg vil nu hellere sige at jeg godt kan vente de par måneder til SPV2 udkommer den skulle jo komme i slutningen af dette år.. og der bliver der nok ingen rabater at hente når det nu er en NY spv og ikke bare en forbedring..

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Det kan godt passe... så os med SPV1 eller SPV E100 eller what ever kan købe en ny og bruge 3-4000kr mere... Orange i er SÅ dygtige... TLF er for dyre nu om dage :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest dfade

Er lidt MEGET negativ på Orange.

Jeg købte SPVén i torsdags d. 10/7/2003

og ja jeg købte en SPV og IKK en E100.

Ganske enkelt fordi folkene i Orange butikke IKKE oplyste mig om at der udkome en ny model dagen efter.

Det syntes jeg er så ufedt. :evil: :x

1 Ting er sikkert, jeg køber ikk telefon hos Orange mere.

De kunne f**** godt have fortalt mig der udkom en ny dagen efter.

Jeg står og spørger om telefonen i butikken, men om han gider oplyse mig om den nye, nææææ det må man selv finde ud

" vi skal altså af med resten af vores SPV før e100 udkommer" <----- sådan føler man sq de siger til en

Hilsen en møg sur Orange kunde

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Er lidt MEGET negativ på Orange.

Jeg købte SPVén i torsdags d. 10/7/2003

og ja jeg købte en SPV og IKK en E100.

Ganske enkelt fordi folkene i Orange butikke IKKE oplyste mig om at der udkome en ny model dagen efter.

Surt, men har du overvejet muligheden at den som du spurgte simpelt hen ikke vidste det?? ... De plejer ikke at være helt vildt velorienteret! :roll:

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

Det havde jeg SATME ikke fundet mig i.

Tror jeg var gået direkte tilbage til butiken og råbt af dem!

8) Men hvis det er rigtigt, skal de så ikke oplyse om det?

Sono

Link to comment
Share on other sites

Der er ingen tvivl om at du har ret til at hæve købet når ekspedienterne ikke gav dig information de havde - information der kunne have influeret på dit valg. Det står simpelthen i købeloven. Så tilbage med den. Hvis du altså vil betale det ekstra for E100.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.