Jump to content

500 DKK rabat på E-100


Guest Chris b.a.r.f.

Recommended Posts

Guest Chris b.a.r.f.

Hmm.

Trofaste kunder sætter vi hos Orange meget stor pris på - og belønner dem derfor gerne. Så vi har besluttet, at alle Orange kunder, der har en SPV og som ikke er omfattet af en bindingsperiode på deres kontrakt, kan købe SPV E100 med en rabat på 500 kr. inkl. moms.  

For at opnå denne rabat, skal du henvende dig i en Orange butik med din SPV, og lave en kontraktforlængelse på 6 måneder. Tilbudet er gældende til og med den 15. august 2003.

Til sidst vil vi ønske dig fortsat god fornøjelse med din SPV, uanset om du fortsætter med din nuværende eller beslutter dig for at prøve SPV E100.

Ikke nok. Jeg kan se at jeg kommer til at beholde min SPV et stykke tid endnu....

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Trist .. på den anden side får man lov at beholde sin SPV

Måske et mere gavmildt tilbud, til dem der gerne afleverer deres gamle telefon, ville være mere realistisk...

Link to comment
Share on other sites

Ok... Før vi går helt op i limningen: det er altså mere end jeg nogensinde har set andre firmaer tilbyde for gamle telefoner. Og de tilbud jeg ellers har set er hvis man afleverer sin gamle telefon. Jeg kender frustrationen, men hvad er forskellen på dette og så at købe en bil, hvor man så efter et år ser den nye model der er forbedret på nogle punkter? Der kommer altid nye modeller, og så længe O opdaterer softwaren til SPV'en synes jeg de gør, hvad de skal. Resten er foræringer.

"Don't look a gift horse in the mouth"...

Desuden er jeg stadig ret godt tilfreds med min gamle SPV, og kan ikke helt se, hvad der har ændret sig i det.

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

jeg ved ikke rigtigt hvad det er Orange forventer... De kan da ikke tro at folk gider at gå ud og betale 2800 kr for en bedre skærm på deres telefon.. Det er da sindsygt mange penge at bruge på en ny skærm og lidt forbedret design.. Personligt føler jeg at man bliver straffet for at have købt en telefon tideligt, og uden at vide det betatester deres software og ikke mindst hardware.. :x

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Nu er der jo mange mennesker der aldrig har hørt om en SPV - der måske får lyst til at investere i en SPV E100 når de hører om den.

Er lidt splittet, syntes på den ene side at 500,- afslag er flot. For selv med alle de fejl og mangler SPVen har (haft) - så er det stadig én af de bedre telefoner på markedet.

På den anden side, så syntes jeg nok man kunne have lavet et større afslag, og så afleveret sin SPV samtidig.

But oh well... det bliver jo først rigtig interessant når SPV2 kommer...

Link to comment
Share on other sites

Guest kallep

de 500kr er det hvis man afleverer sin gamle telefon til orange og køber E-100..?? for så er jeg da sikker på at jeg NEMT kan få 1000kr for min SPV og så står jeg med 500kr ekstra i hånden efter købet af E100

hvis det er tilfældet så er det godt nok et dårligt tilbud..! for vi kan da alle få mere end 500kr for vores SPV'er andetsteds..

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Nej, de 500kr er rabat hvis du kan vise din nuværende SPV... - uden at aflevere den.

og mht. til den rabat. NoKia sender modeller på gaden i tide og utide med stort set samme software og en smule ændret design - og jeg erindrer ikke nogensinde at have fået nogen form for rabat.. Tværtimod købte man NoKia foner hvert år for ca 4000kr. Og så kan de ca lige så meget som en marathonløber med klods om benet...

Glem jeres bitchen og nyd istedet jeres telefon som i har den nu - der er ingen der tvinger jeg til at opdatere.

hej fra JxK

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Glem jeres bitchen og nyd istedet jeres telefon som i har den nu - der er ingen der tvinger jeg til at opdatere.

God point! ... og, jeg er enig! Det er fair nok af Orange at give rabat! ... Som du selv siger, det kunne Nokia lære lidt af! ... Jeg ville bare ikke benytte mig af tilbudet ...

Link to comment
Share on other sites

Guest nikodemus

jeg har også forhørt mig om den nye spv til 3200 kr., der følger ikke kamera med, skal købes særskilt, sd kort skal også købes særskilt, men der blev sagt i forretningen, at kamera og sd kort jeg har kan bruges i det nye. Så det kan blive en dyr tlf, når der skal lægges 6x 117 kr. oveni. Så jeg skal ikke have skiftet noget : :!:

Link to comment
Share on other sites

Guest Chris b.a.r.f.
Desuden er jeg stadig ret godt tilfreds med min gamle SPV
Det er du os' nødt til at være - foreløbig :) men, OK, jeg kan godt se din point.
Link to comment
Share on other sites

Guest blomkaal

Det er sgu da heller ikke særligt pænt gjort at nye kunder ikke kan benytte sig af tilbuddet... Desuden ser jeg det bare som et forsøg på at holde på de kunder der netop er blevet i stand til at opsige deres abonnement nu hvor Telmore har fået GPRS og MMS...

Link to comment
Share on other sites

Det er sgu da heller ikke særligt pænt gjort at nye kunder ikke kan benytte sig af tilbuddet... Desuden ser jeg det bare som et forsøg på at holde på de kunder der netop er blevet i stand til at opsige deres abonnement nu hvor Telmore har fået GPRS og MMS...

Med hensyn til at de nye kunder ikke får tilbuddet - det er jo stik modsat det de andre har brokket sig over: De vil netop have tilbuddet fordi de mener de har været prøveklude for Orange (ikke uden ret)... Så den fatter jeg ikke helt.

Og til det med at holde på kunderne - der har du nok ret. Men det er vel en rimelig gennemprøvet metode at give et tilbud om rabat og så lade folk bestemme sig...?

Link to comment
Share on other sites

Guest spider

...men..men..men..er jeg den eneste der syntes at DESIGNET (både farve og front) på den gode gamle SPV er flottere en på den nye.... se bare på de to softkeys og på home/"løft-rør" og back/"læg-rør" knapperne.... de sidst nævnte knapper har jeg altid været VILD med..den måde de er designet på...dog må jeg sige at højtaler delen (jeg aner ikke hvad man kalder den rigtigt) på den nye er ret flot lavet..men det er vel en smags sag.....

Link to comment
Share on other sites

...men..men..men..er jeg den eneste der syntes at DESIGNET (både farve og front) på den gode gamle SPV er flottere en på den nye.... se bare på de to softkeys og på home/"løft-rør" og back/"læg-rør" knapperne.... de sidst nævnte knapper har jeg altid været VILD med..den måde de er designet på...dog må jeg sige at højtaler delen (jeg aner ikke hvad man kalder den rigtigt) på den nye er ret flot lavet..men det er vel en smags sag.....

Jeg er til dels enig - eller rettere - jeg VAR enig indtil jeg så E100 "live". Telefonen føles bare bedre. Du har ret i det med nogle af knapperne - og sølvfinishen på de to "rør"-knapper er helt misforstået. Og menuknapperne er for små nu, og sidder ikke helt rigtigt. Men det bliver langt opvejet af alle de andre fordele ved E100 - specielt den transflektive skærm der slår SPV'ens reflektive skærm på alle måder.

Link to comment
Share on other sites

Guest blomkaal
Med hensyn til at de nye kunder ikke får tilbuddet - det er jo stik modsat det de andre har brokket sig over: De vil netop have tilbuddet fordi de mener de har været prøveklude for Orange (ikke uden ret)... Så den fatter jeg ikke helt.

Det jeg mener er at man skal ha et abonnement hvis man er fri for sin bindingsperiode for at kunne benytte sig af tilbuddet, så hvis man har købt den inden for de seneste 6 mdr kan man ikke få de 500 kr rabat...

Angående designet er jeg helt enig mht de knapper, men ellers synes jeg nu generelt at den nye er federe... Men som du selv sagde så er det en smagssag :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Raven

Hmm så vidt jeg kan se så betaler alle en fandens masse penge for et mini joystick der fungerer ad helvede til i de spil der er lavet til den første spv + et lidt bedre display

men hvis nogen vil give 2000 kr for det tjaa så er det jo deres hovedpine

Men jeg syntes stadig den gamle spv er god nok, så i mit tilfælde beholder jeg den gamle lidt inu...

og det er jo helt sindsygt at købe den nu når spv 2 er på vej også,

så om måske 2 til 6 mdr kan man så købe en ny igen

det går jo hen og bliver den dyreste tlf på markedet på den måde hvis man skal købe ny hver 3 eller 4 måned

Best regards Raven

:) ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.