Jump to content

Billige SD Kort i Danmark?


Guest Animefan

Recommended Posts

Guest Animefan

Hey derude!

Jeg ved ikke om det har været diskuteret før men jeg har igen og igen ledt forgæves efter et sted hvor jeg kunne finde et SD kort eller et MMC kort til min SPV! ;)

Er der nogen der kan komme med foreslag eller butikker eller sådan et eller andet bare et sted på fyn hvor man kan få dem!

Mange tak! :)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Tja - hvis du ikke vil handle fra udlandet, eller ikke har Visa eller DanKort - så er det letteste vist at gå ind på www.edbpriser.dk - og søge efter det billigste hvor man kan betale eventuelt med efterkrav.

Du skal nok regne med omkring 700 kroner, hvis du gør det på den måde.

Ellers skal du søge i Den Blå Avis, og købe et brugt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Lad mig lige indskyde en ting: I forbindelse med den diskution der var om dårlige vs gode SD-kort så checkede jeg lidt med hastigheder og fandt ud at der var 3 producenter som lavede hurtige SD-kort. De har en ny memory controller som kører med 10MB/sec. De "gamle" Controllere kører med "sølle" 2MB/sec. De 3 mærker er Lexar, panasonic og Simpletech's 256 og 512MB kort. Det er desværre kun muligt at købe ét af de kort på edbpriser, og det er et 256MB kort fra Simpletech!

Det kan købes her og du kan læse om kortene her...

:)

Link to comment
Share on other sites

Guest Maves

Så vil jeg også lige advare imod at købe Dane-elec, det er simpelt hen ikke stabilt nok, du skal næsten én gang om dagen, pille dit kort ud, og sætte det i igen, for at kunne bruge nogen programmer på det, det er sq for dårligt :oops:

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest Jakob

Fejlen med kort ud/kort ind er højst sandsynligt ikke som følge af stabilitetsproblemer på kortet, men snarere som følge af løs forbindelse mellem fon og stik...

Jeg har også fejlen ganske tit og det er på et SanDisk kort...

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest Maves
Fejlen med kort ud/kort ind er højst sandsynligt ikke som følge af stabilitetsproblemer på kortet, men snarere som følge af løs forbindelse mellem fon og stik...  

Jeg har også fejlen ganske tit og det er på et SanDisk kort...  

/Jakob

Hmm... så får teleservicen min fone ind imorgen, så skal det sq løses når det er muligt, ellers må de give mig en ny orange :wink:

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Tror max jeg har oplevet det 2-3 gange .. på lige så mange måneder, og det har været når jeg har hevet kortet ud mens fonen var tændt.

Hvis det sker flere gange om dagen, ville jeg se at få kontaktet Orange med henblik på en bytter.

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

For mig sker det ja ca. hele tiden nu :?

Men det er først kommet efter jeg her i ferien har overbrugt det og fyldt det op med billeder så der ca er en 7-10 kb tilbage... Ved ikke om det kan være det? :?

(og kan man få den byttet hvis der er små skader på coveret fra når man har tabt den?)

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
... og kan man få den byttet hvis der er små skader på coveret fra når man har tabt den?

Det tvivler jeg stærkt på du kan ...

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Nej det kan du ikke .. men du kan købe et nyt cover på teleservice. Eller det kunne man engang .. måske man SKAL sende den ind nu .. det må du lige forhøre dig om.

Prøv at tømme kortet for billeder, så der er masser af plads, og så se om problemet stadig er der.

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

hvor kan man få et nyt cover? Det er jeg meget interesseret I!

Kan ikk lide min tlf har fået skræmmer :)

Hvor meget koster det egentlig???

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
hvor kan man få et nyt cover? Det er jeg meget interesseret I!

Kan ikk lide min tlf har fået skræmmer ;)

Hvor meget koster det egentlig???

Du kan PT ikke købe covers til SPV'en ... Man kunne på et tidspunkt købe dem fra Teleservice (eller havd det hed), men de vil ikke levere dem mere. Du kan checke tråden her, det kan jo være der sker noget ... :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Så får min tlf intet nyt cover :cry:

Sådan noget møg :)

Hvorfor har de dem ikke mere? Kan man ikke få et andre steder? Måske på nettet? (men har altså INTET kreditkort....)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Jeg mener at de gerne sætter nyt cover på, hvis du afleverer telefonen hos dem (post) .. de vil vist bare ikke sende covers ud direkte til folk!

Men prøv at ringe til dem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Dvs jeg bare skal sende den? og så får jeg nyt cover!? Jubii! ;)

.oO( endelig kan min søde lille skat få nyt tøj :wink: )Oo.

Men hvor meget koster det? Ringer bare til dem snart så :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Maves
Dvs jeg bare skal sende den? og så får jeg nyt cover!? Jubii! ;)

.oO( endelig kan min søde lille skat få nyt tøj :wink: )Oo.

Men hvor meget koster det? Ringer bare til dem snart så :)

Sig du vil have den renset for støv bag skærmen, så giver de dig et nyt cover :wink:

Dem der laver SPV ligger i Odense, Ålborg og KBH

Teleservice

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Men hvor meget koster det? Ringer bare til dem snart så :)

Sig til hvis det lykkes dig at få dem til at sende dig et cover! ok? ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

FEDT MAND!!!! :shock:

dvs jeg får nyt cover HELT GRATIS og ikke engang selv skal sætte det på!? (som jeg ikke kan finde ud af :)) :shock:

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
... og ikke engang selv skal sætte det på!? (som jeg ikke kan finde ud af :))  :shock:

Tja, fordelen ved at gøre det selv er vel også kun at man kan spraymale den hvis man vil ... Hvilket jeg vil! Men hvilken farve? .. Hmmmm!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.