Jump to content

farvet mit cover - hjemmelavet


Guest Maves

Recommended Posts

Hej!

Jeg har lige farvet mit cover til min SPV og vil lige dele resultatet med jer :)

Jeg har brugt følgende dele:

Tape

Autolack acryl fra motip

Plastik grunder fra motip

Papkasse

Skrutrækker

Hævekort ;)

Følgende dele blev malet:

37LB0035.jpg

37MB0015.jpg

37MB0019.jpg

Disse billeder af fra da jeg brugte grunderen...

Lidt billeder fra selve malingen:

37MC0027.jpg

37MC0031.jpg

Det færdige resultat:

37ME0002.jpg

37ME0003.jpg

37ME0005.jpg

37ME0007.jpg

37ME0008.jpg

37ME0010.jpg

Alt i alt et projekt der har taget ca. 3 ½ time, incl. tøring.

Eneste fejl indtil nu er:

Lidt mangel farve ved power knappen

lidt ved bunden

lidt ved IR en..

Hvad syntes i om det?

Hele billede serien her:

http://www.smarter.dk/Billeder-af-SPV-farve.rar

(kræver winrar)

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123

heysa... ser virkelig godt ud...

Har selv tænkt mig at male min om et par dage...

Har dog lige lige et spørgsmål.. Jeg har ikke kunnet få power-, record- og volumeknapperne af.. Er det overhoved muligt eller skal man sætte noget tape over??

Link to comment
Share on other sites

Du kan godt få volume og record knapperne af, der sidder et slags rødt hård gummibånd som lige skal vippes op, pres evt. lidt hård ind på knapperne. Selve power knappen har jeg sat et stykke tape på, derfor jeg har lidt fejl ved det, da det ikke blev sat 100% rigtigt på ;) men det skulle være til at rede igen :)

Maves

Link to comment
Share on other sites

Hey Maves.....ser lækkert ud.

Jeg har tænkt mig at gå i krig med det, men jeg har lige et spørgsmål.

Jeg malede min gamle t68'er her sidste vinter....og det var som om den sldrig tørrede, men bare blev ved med at være sådan lidt "fedtet". Jeg ville bare høre om din også er "fedtet" med motip malingen? Og er det overhovedet nødvendigt at lakke den bagefter??

Håber du kan hjælpe. :roll:

Jon@z

Link to comment
Share on other sites

lyder godt... tak skal du have...

Hvor har du forresten købt plastic grunderen og spray malingen?? Supermarked e.l??

Jeg har købt delene ved den lokale male pusher (malerforetning :) ) jeg gav 99 kr. pr. stk. så ialt 198,-

Men så har jeg også grunder og autolack til de næste 100 telefoner ;)

Maves

Link to comment
Share on other sites

Hey Maves.....ser lækkert ud.

Jeg har tænkt mig at gå i krig med det, men jeg har lige et spørgsmål.

Jeg malede min gamle t68'er her sidste vinter....og det var som om den sldrig tørrede, men bare blev ved med at være sådan lidt "fedtet". Jeg ville bare høre om din også er "fedtet" med motip malingen? Og er det overhovedet nødvendigt at lakke den bagefter??

Håber du kan hjælpe. :roll:  

Jon@z

Hej!

Jeg har kun brugt de dele da det er det som der bliver brugt når du skal male på en bil, så det skal jo kunne holde, du behøver ikke købe noget lak, da det er med i din autolack :) det er det der giver farven, du kan vælge imellem mange forskellige farver ;)

Jeg er selv på jagt efter en SPV hvor den måske er defekt, så jeg kan bruge coveret til at male en anden farve :D

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123

Jeg har købt delene ved den lokale male pusher (malerforetning :) ) jeg gav 99 kr. pr. stk. så ialt 198,-

Men så har jeg også grunder og autolack til de næste 100 telefoner ;)

Maves

Mange takker du... Så er der jo ikke andet at gøre end at gå i krig.. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Guest kallep

Det er meget vigtigt med grunder.!!!

har lige malet min uden grunder og det ætsede coveret..!

mente ikke at det var nødvendigt da den var malet i forvejen.

MEN DET ER DET..!

så HUSK GRUNDER.!

kallep/solgaard

Link to comment
Share on other sites

Guest ChrisB
Jeg har købt delene ved  den lokale male pusher (malerforetning :) ) jeg gav 99 kr. pr. stk. så ialt 198,-  

Men så har jeg også grunder og autolack til de næste 100 telefoner ;)

Maves

Jamen så, må du jo lige kigge ind når jeg har hentet mit nye cover :D

Så kan vi jo altid få en kold!! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jamen så, må du jo lige kigge ind når jeg har hentet mit nye cover :D

Så kan vi jo altid få en kold!! :wink:

Jamen det kan jeg jo ikke sige nej til, du siger bare til hvornår :lol:

Kan se du skal have sat nogen hvide leds i, hvor for du gjort det henne?

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest ChrisB

Jeg smider dem selv i, har en god ven inde i Nokia butikken, så jeg får dioderne for en femmer stykket, og så låner jeg deres værksted..

Men jeg råber lige højt når jeg har været ude ved TeleService efter et cover, (det var jo lidt slidt da jeg fik SPVen :) )

Link to comment
Share on other sites

Jeg smider dem selv i, har en god ven inde i Nokia butikken, så jeg får dioderne for en femmer stykket, og så låner jeg deres værksted..

Men jeg råber lige højt når jeg har været ude ved TeleService efter et cover, (det var jo lidt slidt da jeg fik SPVen :) )

he he.. ja lidt, men det var da kun i bunden var det ik'?

Skal også have lave lys i min, skal have et blåt/hvidt lys i min taster, det skal være blåt foroven, så fade over i hvid længere ned på testerne ;)

Maves

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123

Hvilken farve har du i tankerne ?

MAves

Ved ikke hvilken farve det skal være endnu...

Men har da tænkt på om man ikke kunne lave det danske flag, eller blande to farver på en måde så den kunne se xtra sprød ud... Men det vil tiden jo vise.. Skal lige have løn, før jeg begynder på noget... :D

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Er der nogen der har tænkt på at bruge en maling som skifter lidt i farven alt efter hva vej den vender? det kunne se godt ud tror jeg.. :)

Maves : Post endelig nogle billeder når du har fået skiftet dioder, jeg tror det kunne se rigtigt sejt ud med 2 eller 3 forskellige farver, så det fader fra hvidt til blåt :D

Har du ikke et kamera der kan tage billeder i lidt bedre kvalitet? det kunne være rart at kunne se billederene i lidt flere detaljer.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Deno123
Er der nogen der har tænkt på at bruge en maling som skifter lidt i farven alt efter hva vej den vender? det kunne se godt ud tror jeg.. :)quote]

Lige præcis hvad jeg havde tænkt på... Man må da på en eller anden måde kunne lave noget yderst specielt, som ku se utrolig godt ud...

Link to comment
Share on other sites

Hmm.. jeg har lige fundet ud af at det der autolack ikke holder særlig godt, måske skal der noget lak oven på igen, har prøve at ridse lidt i min maling, og det smuttede hurtigt af, såå...

Skal lige prøve at snakke med min lokale maler pusher omkring det...

Nedersoren>> jo, jeg havde kun lige min P800 ved hånden da jeg malet den, såå...

Maves

Link to comment
Share on other sites

Nu dit skalder af, er der så en der ved hva for noget man så skal bruge?!?

For jeg har fået totalt lyst til at male min nu!! :)

Jeg går ud fra at man bare skal bruge noget klar lak, så skulle det kunne holde ;)

Maves

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.